23 Nisan 2010 Cuma

Maguire son 16'da



Son zamanlarda sıkıntılı günler geçiren Maguire dün oynanan maçta rakibi Stephen Lee'yi 10-4 ile geçerek son 16'ya kalmış oldu.Maçta bazı bölümlerde çok iyi oyun sergileyen Maguire maç sonrası açıklamalarında "Mutlu olduğumu söyleyebilirim.Şu an son 16'ya kalmış durumdayım.Eğer burada mutlu olmadığımı hissetseydim işler iyi gitmeyecekti.İyi bir oyun ortaya koydum.Heran skor ulaşabileceğim hissi içerisindeydim.Güvenli vuruşlarım iyi değildi ancak potlarım bu şekilde iyi olursa güvenli vuruşların çokta önemli olacağını sanmıyorum." sözleriyle oyunu hakkında ki görüşlerinden bahsetti ve rakibi Stephen Lee ile ilgili olarak biraz ilginç sayılabilecek bir açıklama yaptı "Lee ile önceden iki kere karşılaştık önceden.Ama dürüst olmak gerekirse onun bu kadar iyi bir oyuncu olduğunu bilmiyordum.İkimizin de geçmişte birbirimizle karşılaşmadan oluşturduğumuz bir kariyeri var.Aramızda sorun yok ancak kendisi ağır bir oyuncu."

Peter Ebdon'ı eleyerek rakibi olan Graeme Dott ile ilgili olarak ise "Zor bir maç olacak.Dott'ın burayı sevdiği kesin.Ebdon'ı elemek büyük bir iş.Kağıt üzerinde de zor görünen bir maç.Netice de yarı finale bir İskoç yükselmiş olacak." dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder