23 Nisan 2010 Cuma

Ronnie ile Geleceğin Yıldızları



Ronnie O'Sullivan'ın geleceğin yıldızlarını aramak için çıktığı yolculukta toplam sayı 8'e indi.800 kişi ile başlayan elemeler ile 16 yaşın altında ki sekiz oyuncu seçilmiş oldu.

Genç oyuncular en yüksek seriler ile,snooker yetenekleri ve Ronnie'nin düzenlemiş olduğu snookerları çözerek yeteneklerini gösterdiler.Future Star organizasyonunun finali ise 23 Nisan günü The Crucible'da bulunan CueZone alanında yapılacak.Kazanan oyuncu ise saat 15'de basına duyrulacak ve akşam seansında The Crucible'ın kalabalığı önüne çıkacak.Kazanan ise 5 bin £'luk ödülün yanında Ronnie'den koçluk ve mentörlük desteği de alacak.

Ronnie aradığı oyuncularla ilgili olarak "Biraz ekstra şeyler arıyorum.Pot yetenekleri ve masayı kullanmaları iyi ancak ben tam bir oyuncu arıyorum.Aynı zamanda kendine güvenen biri olmalı.Geleceğin yıldızını bulacağımızdan hiç bir şüphem yok.Oyuncuların kazanacağı ödüller de kendilerini geliştirmelerine yarayacak.Onların yaşındayken snookera aşıktım ve birilerinin bana mentor olmasını bekleyemezdim bile.Oyun bana harika geliyordu şimdi UK'e yeni oyuncular bulmaktan da çok mutluyum." dedi.İşte o 8 oyuncu


Sean O'Sullivan
Yaş: 15
Yaşadığı Yer: Lewisham, South London
Takma Adı: The Storm
En Yüksek Seri: 136

Joseph McLaren,
Yaş: 13
Yaşadığı Yer: Greenock, Glasgow

Lewis Hargreaves
Yaş: 15
Yaşadığı Yer: Ipswich

Jamie Rhys Clarke
Yaş: 15
Yaşadığı Yer: Swansea
Takma Adı: The Dream Machine
En Yüksek Seri: 139

Joel Walker
Yaş: 16
Yaşadığı Yer: Sheffield
Takma Adı: Steel of Sheffield
En Yüksek Seri: 147 (Antreman) 131 (Maç)

Jordan Rimmer
Yaş: 15
Yaşadığı Yer: Solihull
Takma Adı: Rimmer
En Yüksek Seri: 114

Jake Stewart
Yaş: 15
Yaşadığı Yer: Plymouth

Zac Barton
Yaş: 15
Yaşadığı Yer: Bolton

Konuyla ilgili ilk habere buradan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder