26 Ocak 2010 Salı

Shaun'a Selam,Yola Devam



Gallerli oyuncu Matthew Stevens, bugün karşılaştığı güçlü rakibi Shaun Murphy ile karar oyununa giden maçta kazanmasını bildi ve adını bir üst tura yazdırdı.

İkili daha önce 2005 Dünya Şampiyonası finalinde karşılaşmışlardı ve o maçı şampiyon Shaun 18-16 kazanmıştı.

48 ve 70'lik serilerle 2-0 öne geçen Gallerli oyuncu Matthew, 44 dakika süren üçüncü framei kaybetti ve durum 2-1'e geldi.Art arda iki frame kazanan Shaun Murphuy durumu 3-2'ye getirmesini bildi.Maç 4-3 iken son framei kazanmasını bilen Matthew oyunu karar frameine taşıdı.Karar frameinde Shaun Murphy'nin 51'lik serisine 75'lik bir seri ile cevap veren Gallerli oyuncu maçı kazandı.Karar oyununda yaptığı muhteşem kombine ise oyunun kaderini belirledi.Maçtan sonra ise Matthew Stevens şunları söyledi:

"Bu galibiyetten memnunum.Zor bir maç oldu.Aslında ilk üç 4 oyunun hepsini kazanabilirdim ama bir kaçtanesini kaybettim.Oyunun bazı anlarında adrenalinim yükseldi diyebilirim bu da bazı ters vuruşlara sebep oldu."

Bir sonraki turda Mark Allen'la eşleşen Matthew Stevens rakibi içinse: "Bu maçta önümüzde ki maç için güzel işaretler aldım.Mark iyi bir oyuncu.Ancak ben de neler yapabileceğimi biliyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder