22 Ağustos 2011 Pazartesi

Woollaston'dan İlk Galibiyet

Dün tamamlanan PTC-3'de zafer, finalde Dott'ı 4-2 ile geçen 24 yaşında ki Ben Woollaston'ın oldu.



Kariyerinde ki ilk sıralama zaferine imza atan dünya 60 numarası kendisi için oldukça önemli bir çıkış basamağına adım attı.Dott karşısında 4-2 galip gelen Woollaston, 70, 42, 43, 50'lik serilerle rakibini geride bırakmayı başardı.Çeyrek finalden itibaren adeta İskoç avına başlayan genç oyuncu çeyrek finalde Alan McManus, yarı finalde Anthony McGill ve finalde de Dott'ı geride bıraktı.Finalist Dott ise tıpkı rakibi gibi kendi vatandaşlarından Hendry'i son 32, Higgins'i ise son 16'da devirerek finale yürüdü.Dott son 64 maçında ise Ronnie'ye karşı 4-1 galip geldi.Woollastan'ın maç sonu görüşleri şöyle;

"Bence bu sonuç turdaki oyuncuların gücünü gösteriyor ve bu günlerde beni sonuçlar şaşırtmıyor.Potansiyelimi ortaya koymaya başladığımı düşünüyorum, PTC finaline kalmayı garantiledim ve bu sezon için hedefim ilk 48'de yer almak.Bunun yanında bir kaç turnuvada da ana tura kalmak istiyorum."

Geçtiğimiz aylarda Beyaz Rusya'da snooker hakemliği yapan Tatiana ile dünya evine gire 24 yaşında ki oyuncu kalıcı olarak İngiltere'ye yerleşeceklerini de sözlerine ekledi. "2 ay sonra ilk kez onu görecek olmak bana fazladan bir motivasyon sağladı ve kaybedek bir şey yokmuş gibi hissettim.Bu zaferi onun için kazanmak istedim.Henüz balayı yapamadık ve umuyorum kazandığım para bu işe yarayacak."

Turnuvanın ilk turunda Mark Williams 4-0 mağlup olarak eve erken dönerken, Ronnie de ikinci turda finalist Dott'a karşı mağlup oldu.Dünya Kupasında farkedilen kötü performansı Avustralya'da da devam eden Higgins son 16 turuna kadar ilerlerken, sıralamada 5. sıraya kadar gerileyen Neil son 32 turunda Joe Jogia karşısında 4-2 mağlup oldu.

Belçikalı yıldız Luca ilk turda Selby gibi zorlu bir rakiple mücadele ederek 4-0 mağlup olurken, kendisi gibi gelecekte oldukça büyük işler yapması beklenen Kacper, Avustralya Açık şampiyonu Bingham'a ilk turda aynı skorla elendi.Ronnie'nin 'Geleceğin Yıldızı' olarak belirlediği Joel Walker'da tıpkı yaşıtları gibi ilk turda zorlu bir rakibe, Ding'e, 4-0 kaybetti.

PTC-2'nin kazananı Judd son 32 turunda Xiao Guodong karşısında 4-2 mağlup olarak turnuvaya veda ederken, yakın arkadaşı Jack Lisowski de aynı turda Jamie Cope'a karşı 4-3 mağlup oldu.

Bu hafta Almanya'da Paul Hunter Classic adıyla düzenlenecek olan PTC-4 Eurosport ekranlarından izleyiciyle buluşacak. 24-28 Ağustos tarihleri arasında düzenlenecek turda, yıldız oyuncuların çoğunu görebileceğiz.Paul Hunter Classic eşleşme tablosuna buradan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder