27 Ocak 2010 Çarşamba

Ryan Day Zorlandı!



Günün bir diğer karşılaşması olan Ryan Day-Tony Drago izleyenlere keyifli dakikalar yaşattı.Özellikle Drago'nun seri oyunu bu keyfi daha da artırdı ancak kaybeden taraf kendisi oldu.

Maçta sürekli geride olan Ryan Day maçın en kritik anında oyunu kazanarak durumu 5-4 yaptı.İlk 6 frame oyuncular arasında paylaşılırken, yedinci frame de masaya tekrar tekrar gelen Kasırga Drago bu oyunu da kazanarak durumu 4-3 yapmasını bildi.

Karar frameinde kritik bir mavi kaçıran Ryan Day masayı rakibine bıraktı.İyi bir şekilde masada iş çıkaran Drago oyun topu yeşili kaçırınca masaya gelen Gallerli Ryan Day masadan gerekli sayıyı alarak bir üst tura çıkmış oldu.Maç sonrası açıklamalarında ise:

"Bu maçı kazanarak rahatladım ve mutluyum.Güzel bir oyundu, Tonny'nin de buna katkısı vardı.Onun hızıyla başa çıkamıyorsunuz ve sizi birazda olsa baskı altına alıyor." dedi.

Son 16'da ki rakibi Stephen Hendry için ise "O bu oyunun en iyilerinden.Yarın maçtan önce pratik yapacağım.Açıkcası Stephen Hendry bu ara çok iyi vuruşlar yapıyor.Yarın beni maçta destekleyecek eller arıyorum." dedi.

Stephen Hendry ise 5-1 ile geçtiği rakibi Dave Harold ile oynadığı maçtan sonra şu açıklamalarda bulundu:

"Gayet iyi oynadım ve bundan memnunum.Dave sağlam bir rakip.Her zaman iyi oynamayı umdum ve olan bitenden memnun kaldım.Bir sonraki turda Ryan'ı beklemiyordum.Bugün ki maçta seyirci desteğim vardı ama yarın olup olmayacağından şüpheliyim.Ancak daha önce Jimmy White'a karşı Masters turnuvasında 3000 kişi önünde oynamıştım beni pekte etkilememişti."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder