5 Aralık 2012 Çarşamba

Uk Championship 5.Gün

Birleşik Krallık'ta Brecel heyecanı devam ediyor.İlk turda Walden'ı geçmeyi başaran genç oyuncu ikinci turda ki şansını da iyi kullanarak çeyrek finale adını yazdırdı.



Uk Championship'te finale adım adım yaklaşılıyor.Dünya Şampiyonasında ana tabloya kalarak fitili ateşleyen genç oyuncu Brecel, ilk kez katıldığı Birleşik Krallık'ta çeyrek finale adını yazdırmayı başardı.

İlk turda M Williams'ı geçen King ile karşılaşan Belçikalı oyuncu 3-0 geriden geldiği maçı 6-4 galip bitirdi.Seans arasına 3-1 geride giren 17 yaşındaki oyuncu 4-4'ü yakaladıktan sonra gerçekleştirdiği 74 ve 42'lik serileri ile maçı koparan taraf oldu.Çeyrek finalde Murphy ile karşılaşacak olan Brecel'in maç sonu açıklamaları şöyle;

"Harika bir duygu, harika bir maç.Kendimi çok kötü hissediyordum ve eve dönmek istiyordum.Ancak dördüncü framein ardından her şey değişti.Ardından büyük bir özgüven geldi.Maçı kazanabileceğime hep inandım.Son framede biraz gergindim ama kazanabilecek öz güveni de hissediyordum.3-0 geriden geldiğime şaşırmadım çünkü ben bir savaşçıyım.İzleyicilerin benden büyük beklentileri var ama henüz 17 yaşındayım ve yeterince vaktim var."

Seansın ikinci maçında 1 numara koltuğunu kısa süre önce kaptıran Selby vardı.Brecel gibi geriden gelen ve Gallerli rakibini turnuva dışına iten Jester da maçını 6-4'lük galibiyetle tamamladı.Turnuvaya iki senedir ikinci turda veda eden Selby son çeyrek finaline de 2009 yılında ulaşmıştı.Leicesterlı oyuncunun maç sonu açıklamaları şöyle;

"Oldukça zor oldu.Maça iyi bir başlangıç yapmak istiyordum, bunu denedim ama işler tamamen kötüye gitmeye başladı.Neyse ki seans arasından önceki frame'i çaldım ve oyunda kaldım.Kırılma noktası altıncı frame oldu.Snookerı buldum ve skoru 3-3'e getirdim.Ryan önde olmasına rağmen baskıyı hissediyordu.Beklemediğim bir kaç hata yaptı ve ardından işler yoluna girdi.Maçın sonunu çok iyi oynadığımı düşünüyorum ve bu şekilde devam edersem herkesi yenebilirim.Ama şu bir gerçek ki daha iyi başlangıç yapmam gerek."

Birleşik Krallıkta şu ana kadar gerçekleşen çeyrek final eşleşmeleri şu şekilde;

Allister Carter v Stuart Bingham
Shaun Murphy v Luca Brecel

Matthew Stevens v John Higgins/Mark Davis
Neil Robertson/Barry Hawkins v Mark Selby

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder