29 Nisan 2012 Pazar

Stephen Hendry 13-4 John Higgins


 Stephen Hendry, Betfred.com Dünya Şampiyonası'nda John Higgins'i 13-4'lük skor ile geçerek çeyrek finale yükseldi.



 En son 1999 yılında şampiyonluk kazanan Hendry, dün akşamki seansta yakaladığı 12-4'lük skor avantajını kullanmasına gerek kalmadan, oynanan ilk frame'de 64'lük bir break gerçekleştirdi ve Maguire'ın çeyrek finaldeki rakibi oldu.


 "İlk oturumda yüksek standartlarda oynadığımı düşünüyorum.John, daha önce hiç bu kadar kötü oynamamıştı bana karşı.Geçen gece sadece pot yapmayı düşündüm.Aradaki frame farkı 4'ten yukarı çıkınca rakibim şoka uğradı ve ne yapacağını bilemedi.


 John kendi standartlarına göre kötü bir sezon geçirdi.Burası onun için çok zorluydu ve üzerindeki baskı ile basit hata yapınca fark açıldı.


 Stephen Maguire çok sağlam görünüyor.Onunla başa çıkmak zor olacak.Elimden geleni yapacağım.Sonuçta burası Snooker oynamak için en ideal yer ve tadını çıkartmaya çalışacağım."


 Higgins maç sonunda şunları söyledi:


 "Stephen toplara çok iyi vurdu.İlk seansın başında 2-0 öne geçtim ve gerçekten iyi bir maç olacağını düşündüm.Fakat sonrasında bu seans 5-3 bitti.Çok fazla dezavantajlı değildim skor her şeye rağmen yakındı.Ama ikinci seansta sadece bir frame alabildim ve bunda Stephen'ın iyi oyununun yanı sıra benim çok kötü olmamın da payı vardı.


 Burada hayatınızın en iyi anlarını da yaşayabilirsiniz, en kötü kabuslarını da görebilirsiniz. 10-4 olduktan sonra kendimi çok kötü hissettim.Geri dönebileceğime inanmıyordum.Stephen bir şans verdi bana ama pembe topu kaçırdığımda maç benim için bitmişti.


 Bu sezonu inceleyip değerlendirmek zorundayım.İşler yolunda gitmedi belki ama gelecek sene için düzeltilmesi gerekn hataları düzeltip daha iyi odaklanan birisi olarak geri döneceğim buraya."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder