14 Ocak 2010 Perşembe

Ronnie Rekora Gidiyor



Ronnie O'Sullivan bugün oynanan maçta Peter Ebdon'u yenerek yarı finale ulaştı.

Ronnie maça çok hızlı başladı ve 4-0 öne geçti.Ancak alışık olduğumuz oyun stili ile oyunu biraz yavaşlatan ve kontrol etmeye çalışan Ebdon 2 frame üst üste kazanarak durumu 4-2'ye getirdi.Bu maçta göze çarpan Rocket'in uzun mesafelerde biraz daha başarılı olmasıydı.Orta ceplere kritik vuruşlar yaptığı anlarda top ceplerde biraz çırpınarak deliğe girdi.Zaten Ronnie'de maç sonunda bunlara değindi.Maçta Ronnie'den birde yüzlük seri izleme şansımız oldu.Ronnie yarı finalde Mark Williams-Shaun Murphy maçı galibiyle karşılacak ve bu yarı finalide geçerse Stephen Hendry'nin rekoru olan 9 final rekorunu kırmış olacak.Bundan önceki röportajlarında da buna değinmişti.Maç sonunda ise Ronnie şu açıklamalarda bulundu.

"Ebdon iyi bir oyuncu.İyi bir oyun oldu biraz daha iyi oynayabilirdim.Orta cebe gönderdiğim bir kaç kırmızı vardı ve bunlar kritik toplardı.Çokta iyi vurmadım ama geri kalanlarında iyi olduğumu söyleyebilirim.Herkes benim bu tür maçlarda kendime güvendiğimi düşünür ama yıllardan beri burada çokta rahat olduğum söylenemez.
07-08 sezonu benim için iyi bir sezondu.Uk Championship'i,Dünya Şampiyonasını kazanmıştım ve iki de 147 yapmıştım.O sezon pot ortalamam %70'lerdeydi ve kendimi makine gibi hissediyordum." dedi.

Ebdon ise maçtan sonra Ronnie'nin standartlarının çok iyi olduğunu ve masaya her geldiğinde canının sıkıldığını söyledi."Onunla bir çok kez oynadım ve onla oynamak her zaman çok zordur."

Görünen o ki Ronnie bu sene de şampiyon olacak.Bizim isteimiz birde maksimum seri görmek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder