28 Şubat 2012 Salı

World Open 2.Gün

Haikou'da son 32 maçları başlangıcını yaptı ve Ding evinde süren uğursuzluğunun önüne geçemedi.


Abartılı wildcard kıyağı turunun ardından başlayan World Open'da ilk turu geçen sekiz isim belli oldu.

Carter'ın çekilmesiyle son 16'yı garantileyen Marcus Campbell maç oynmadan rakibini beklemeye koyuldu.Campbell gibi İskoç olan bir başka isim Jamie Burnett iki sezon önce Ronnie'nin turnuvadan çekilmesiyle ilk turu bye geçmiş ve Shanghai Masters'da finale kadar yürümüştü.

Galler'de ki şampiyonluğun ardından rahatlayan ve evinde de şansı pek tutmayan Ding bugün yine hüsrana uğradı.5-1 gibi ağır sayılabilecek bir skorla mağlup olan Ding wildcard turundan gelen rakibi Long'a mağlup oldu.Kendi adına oldukça büyük bir işe imza atan Long'un maç sonunda şunları şöyledi;

"Bazı hatalar yaptım ama biraz şanslıydım ve Ding de şanslarını kullanamadı.Seans arasına önde gitmiş olmam Ding'de bir baskı oluşturdu.Sonrasında ise sakin olmayı ve iyi oynamayı denedim.Ding harika bir oyuncu ve onu yenmek gerçekten zor.Ona karşı net bir galibiyet aldığım için çok mutluyum."

Wildcard turunda harika bir oyun ortaya koyan Holt bugün de bundan taviz vermedi.Bingham karşısında "whitewash" olarak tabir edilen 0'a karşı galibiyete ulaşan Hitman'in rakibi Selby-Ning maçı sonrasında belli olacak.

Büyük kısmında taktik savaşı olan maç Shaun'un oldu.Ricky Walden'ı 5-3 geçmeyi başaran Smurf maçta 131 ve 115'lik iki yüzlük seri de gerçekleştirdi.Oyuncunun maç sonu açıklamaları şöyle;

"İyi bir oyuncuya karşı zor bir maçtı.Ricky benim iyi arkadaşlarımdan biri bu yüzden daha da zor oluyor.Bir üst tura yükseldiğim ve hala turnuvada olduğum için memnunum.Son zamanlarda iyi oynuyorum, iyi bir yıl oluyor.Sıralamada yükseliyorum ve sürekli gelişiyorum."

Galler'de ki telefon krizinin mağduru Lee, Dale karşısında 5-0 kazanırken, Judd da aynı skorla Higginson'ı geçmeyi başardı.Maçta bir de 111'lik seri gerçekleştiren Trump'ın maç sonu açıklamaları şöyle;

"Çok iyi oynadım ama Andrew o kadar iyi değildi.Bundan dolayı işim kolaylaştı.Burada kendimi iyi hissediyorum.Oldukça büyük bir kalabalık vardı ve açıkçası bu kadarını beklemiyordum.Seyirciler beni çok iyi destekledi ve bu da beni mutlu etti."

Günün sonuçları şöyle;

John Higgins 5-3 Marco Fu
Shaun Murphy 5-3 Ricky Walden
Graeme Dott 5-2 Barry Hawkins
Ding Junhui 1-5 Jin Long
Judd Trump 5-0 Andrew Higginson
Stuart Bingham 0-5 Michael Holt
Stephen Lee 5-0 Dominic Dale

World Open 3.gün maç programı ve yayın akışına buradan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder