9 Aralık 2010 Perşembe

Higgins ve Allen Yarı Finalde

Uk Championship'in ilk iki yarı finalisti dün gece belli oldu.Maçlarının ilk seanslarını önde kapayan iki oyuncu da ikinci seans sonunda yarı finale yükselen isim olurken, turnuvanın en yüksek serisi de Bingham-Allen mücadelesinden çıktı.



John Higgins 5-3 önde olmasına rağmen ikinci seansa oldukça kötü bir başlangıç yaptı ve üst üste 3 frame kaybederek 5-6 geri düştü.Kendisi için kritik dakikaların başladığı bu anlarda toparlanan Higgins tıpkı rakibi Maguire'ın kendisine yaptığı gibi üst üste 3 frame kazanarak durumu 8-6 kendi lehine çevirmesini bildi.Bu dakikadan sonra oyundan biraz da olsa kopmaya başladığı görülen Maguire durumu 8-7'ye getirmeyi başardı ancak kritik hatayı ise 16. framede yaptı.Orta cebe oldukça kolay bir kırmızı kaçıran İskoç Maguire bu dakikadan sonra rakibinin masada ki serisini izleyerek turnuvadan elendi.

John Higgins:"Bugün burada iyi işlerde, kötü işlerde vardı.5-6 geri düştüğümde oyundan kopabilirdim ancak sağlam bir şekilde geri döndüm ve çok iyi üç frame çıkardım.Oyuna geri döndüğümden beri kazandığım maçların sayısı hayallerimin ötesinde ve bu harika."

Diğer yarı finalist ise turnuvanın iyi bir iş çıkaran süpriz ismi Bingham-Allen mücadelesinden çıktı.Mark Allen'ın 9-7'lik galibiyetiyle sonuçlanan maçta ilk seansı Allen 5-3 önde kapamıştı.İki oyuncunun sırasıyla kazandığı frameler sonunda 6-4'e gelen skor daha sonrasında eşitliklerle devam etti.Üst üste iki frame kazanarak durumu 6-6'ya getiren Bingham 12. framede turnuvanın en yüksek serisi olan 142'ye de imza atmayı başardı.Geriye kalan bölümde yalnızca bir frame alabilen 35 yaşında ki Bingham rakibine boyun eğmek zorunda kaldı.

Mark Allen:"İkinci seansta oldukça kötü bir oyun çıkardım.Ancak sadece oyuna ortak olmaya çalıştım.Çünkü Bingham'ın geçmişte bu tip galibiyetleri yoktu ve kendimi kaybetmiş olarak göremedim.Bu benim 5. yarı finalim ve umuyorum ki ilk finalim olacak ve umuyorum ki ben de John'ı durdurabilecek adam olacağım.Gergin değilim çünkü masaya gelip iyi oynamak benim elimde.Eğer bunu başarabilirsem ilerde de başarmayı deneyeceğim."

Turnuvanın diğer çeyrek final mücadeleleri bugün(9 Aralık Perşembe) günü gerçekleştirilecek.Yayın akışına buradan ulaşabilirsiniz.

Çeyrek final maçlarının Birinci Seans Raporu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder