5 Kasım 2010 Cuma

Premier League 8.Hafta

Premier League'de sekizinci hafta da geri de kalırken, grup maçlarında sona doğru yaklaşıldı.Neil Robertson'ın, Ding karşısında aldığı etkili skordan sonra tekrardan kayıplara karıştığı günde, Power Snooker davetlisi ikili Mark Selby ve Shaun Murphy ise yenişemedi.


Puan sıralamasında ikinci olan ve son maçta Ronnie ile karşılaşacak olan Selby, geriden gelip 3-2 öne geçmesine rağmen maç 3-3 sona erdi.100 sayılık serisiyle bir de yüzlük seri gerçekleştiren Selby maç sonrasında şunları söyledi;

"Başından sonuna zor ama güzel bir maçtı.Galibiyeti kaçırdığım için üzgünüm ancak Shaun son framede beni devre dışı bıraktı.Başlangıçta 3-3'lük bir skordan memnun olabilirdim ancak skoru 2-2'ye taşıdığımda kazanabileceğimi hissetmiştim.Bu güne kadar katıldığım ligler arasında en az hata yapılanı ve en mücadeleci olanı ve ben de haftaya zor bir rakip olan Ronnie ile karşılaşacağım."

Shaun Murphy ise sıralama da beşinci konumda bulunuyor ancak gerçekleştireceği iki maç daha var.Premier League'in son şampiyonu maç sonrasında şu açıklamalarda bulundu;

"3-2 geri düştüğümde beni hayal kırıklığına uğratan iki şutumu hatırlayabiliyorum ve sonrasında kendime kızgın olarak yerime oturdum.Bununla birlikte, oyunun sonunda iyi bir performans göstererek sayıları iyi bir şekilde topladım."

Günün ilk maçı ise Marco Fu ile Neil Robertson arasında oynandı.Geçtiğimi hafta Ding'i 5-1 ile geçmeyi başaran 36 yaşında ki oyuncu bu hafta da Neil Robertson'ı 4-2 ile geride bırakmayı başardı.Premier League'de istediği formu tam olarak tutturamayan Neil grupta sonunculuğa demirledi ve iki maçı eksik olmasına rağmen son dörtlü arasında yer alma umutlarını da suya atmış oldu.Hong Kong'lu oyuncu memnuniyetini şu sözlerle dile getirdi:

"Sonuçtan memnunum.Grup maçlarımı 3 galibiyet ve 2 beraberlikte tamamladım.Galibiyet galibiyettir ama bazen iyi oynamazsınız.Neil şansını değerlendiremedi, ben mücadele ettim ve şans önüme geldiğinde kullandım.Üçüncü frame ilginç bir oyuna sahne oldu.Neil kazanabilirdi ancak siyahı kaçırdı.Siz de onun kaçırmasının avantajını değerlendirmelisiniz."

Dokuzuncu hafta 11 Kasım'da oynanacak maçlarla devam edecek.Program ise şöyle;

Shaun Murphy v Mark Williams, Ronnie O'Sullivan v Neil Robertson

Neil Robertson 2 – 4 Marco Fu
82 (70) – 44 (34), 12 – 77 (35), 57 (57) – 58 (33), 82 (40) – 83, 39 – 74 67), 90 (90) -28

Shaun Murphy 3 – 3 Mark Selby
80 (80) – 0, 0 – 100 (100), 114 (52, 58) – 3, 19 – 60 (31), 0 – 91 (91), 96 - 64 (56)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder