21 Nisan 2010 Çarşamba

Dün Neler Oldu?

The Crucible'da heyecan giderek artıyor.İzleyenlere keyifli maçlar izletmeye devam ediyor oyuncular.

Dün oynanan maçlarda Ronnie O'Sullivan Çinli oyuncu Liang'ı zorlanmasına rağmen 10-7 ile mağlup etmeyi başardı.Bir sonraki gün seansına 7-2 ile gidilen maçta Ronnie maça pek oynamaya niyeti yokmuş gibi başladı.Ertesi güne göre daha iyi bir oyun oynayan Liang'da bu fırsatları yeterince kullandı ve durumu 9-7'ye kadar taşımasını bildi.Ancak son oyunda Ronnie bulduğu tek fırsatı değerlendirdi ve maçı 10-7 ile kazandı.Maçla ilgili olarak ise "Baskının yavaş yavaş üzerimde arttığı dakikalarda biryerlerden birşeyler bulmalıydım.Eğer ritminizi bulamazsanız ve işler yolunda gitmezse burada ki oyunda da işler zorlaşabilir.Burada oynamazken bazı topları kaçırabilirsiniz.Ama neyseki ilk seanstan sonra bunları fazlaca yapmadım.Liang bugün iyi oynadı ve oyunun sonlarına doğru oldukça tehlikeli olmaya başladı.Bazı topları kaçırdı ancak ilk tur maçları burada tecrübe edinmeniz için iyi bir deneyimdir.Form oldukça önemli ve bilinçli olarak oynamak güzel bir duygu.Ancak biraz daha tutarlı bir oyun oynamam gerek." dedi ve sözlerine son 16 rakibi Mark Williams ile devam etti "Gerçekten zor bir eşleşme.Dürüst olmak gerekirse şu anda kolay bir maç oynadım.Mark Williams'tan daha zor bir rakip gelebileceğini düşünmüyorum.Şu anda eski formuna geri dönmüş durumda ve tıpkı John Higgins gibi o da turnuvanın şampiyonluk adaylarından biri.Şu anda John'ı yenebilecek tek oyuncu bence o.Bekleyelim ve nasıl oynayacağımı görelim." sözleri ile rakibinden övgüyle bahsetti.


Maçın en güzel sahnelerinden biri ise Liang Wenbo'nun salona gelmeden önce koridorda kaybolduğu andı.İşte o anın görüntüleri,


Orjinal vidyoya buradan ulaşabilirsiniz.

Günün sonuçlanan diğer maçı ise Mark King ve Steve Davis arasında oynanadı.Keyifli bir maç ile maçı kazanan efsane Steve Davis oldu.Özellikle çılgınca bir taraftar desteğine sahip olduğu gözlerden kaçmadı.6-4 geriye düştüğü maçta önce öne geçen daha sonrada maçı kazanan Davis "Turnuva eşleşmelerine göz atmadım ancak Higginsle oynayacağımı biliyorum ve son şampiyonla oynamak çok güzel olacak.Zor bir maç.Onunla oynayacak olmaktan mutluyum,harika biri ve harika bir oyuncu." sözleriyle son 16 maçını değerlendirdi.Mark King ise önde götürdüğü maçta geriye düştüğü anda yaşadığı duyguyu şöyle ifade etti "Lanetlenmiş soyunma odama geri dönmeyecektim.Hayal kırıklığına uğramıştım.Yanımda bir seyirci desteği yoktu.Bu anlaşabilir bir durum ancak ben de bir kaç kez böyle başlayabilirim.".

Günün diğer maçlarında ise Ding Stuart Pettman karşısında 8-1 önde olarak ilk seansı kapadı.Peter Ebdon ise eski şampiyonlardan olan Dott'a karşı 7-2 gibi bir skorla ilk gün seansını kapamış oldu.Ryan Day ise Mark Davis'e elenerek turnuvanın diğer süprizlerinden birini daha gerçekleştirmiş oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder