6 Şubat 2010 Cumartesi

Mark Selby "Higgins Çok Klass"


Mark Selby'nin Eurosport için yazdığı blogunun çevirisini sizler için yaptım.

Galler Açık'ta John Higgins ile yaptığım maçtan söz edecek olursak benim için bir hayal kırıklığı oldu.John ile yaptığım maçlar her zaman zor geçiyor.Bu oyunu gerçekten iyi oynuyor.

Finalde ki oyununa bakınca bana karşı çokta iyi oynamadı diyebilirim.Kendimin de kötü oynadığını düşünmüyorum ancak bazı frameler oldu ki Higgins 60 sayı geriden gelip oyunları aldı ve bu frameler oyunun anahtarı oldu.

Kimilerine göre değişebilir ama, John şu anda dünyada ki en iyi oyuncu.Özellikle son 12 ayda aldığı sonuçlar onun ne kadar tutarlı bir oyun oynadığının göstergesi.O bir All-round oyuncusu(Oyunu her alanıyla iyi oynayan oyunculara verilen ad.) ve onu yenmek çok güç.

Önceki maçlarımda kendisiyle çok çetin maçlarımız oldu.Gerçekten çok etkileyici bir maç oyuncusu.Higgins biraz mücadele etmeye başlayınca güvenli vuruşları çok üst düzeye çıkıyor ve siz de ona karşılık verebilmek için sürekli güzel güvenli vuruşlar yapmak zorunda kalıyorsunuz.Sizi bu şekilde test ediyor.

Welsh Open ve Masters art arda geldi ve antreman yaparak üst düzey oyunumu devam ettirmek için pek şans bulamadım bu hafta birşeyler yapabildim.

Geçen hafta Leichester'da ki Town Hall'de benim için bir resepsiyon verildi.Bir çok arkadaşım ve yerel meclis üyeleri de orada bulunuyordu.

Geçen cumartesi ise Walkers Stadyumu'nda Masters kupam için bir geçit yapıldı.O gün Leichester-Newcastle maçı vardı.Stadyumda büyük bir uğultu vardı.Güzel bir maç oldu.Leichester 10 kişi kalmasına rağmen puan almak için gerekeni yaptı.Maçta güzel bir atmosfer vardı.

İyi top oynayamıyorum ama Leichester için top oynamayı isterdim.Snooker oyuncuları arasında iyi top oynayanlar var.Mesela Mark King iyi bir oyuncu ancak,Alfie Burden gerçekten çok iyi.Bir zamanlar Arsenal'in genç takımında da yer aldı ancak bacağı kırıldığı için futbolu bırakmak zorunda kaldı.Mark Williams'ta iyi top oynayanlardan bir diğeri.

Önümüzde ki turnuvaya biraz zaman var.Ancak ben bu pazar Avusturya'ya özel bir turnuvaya gideceğim.Ronnie O'Sullivan,Steve Davis ve Shaun Murphy'de bu turnuva da olacak.Oradan dönünce de tüm konsantrasyonumu Çin Açık için harcayacağım.

Son olarak Sport Relief için yarışan Leichester'dan arkadaşım Willie Thorne ile görüştüm.Kendisi Sport Relief'te "Dans Edelim" yarışmasında yarışmıştı.Şehirde ki popülerliğini koruyor.Aslında ben onu şahsen dans ederken hiç görmedim.Kendisini Strictly Come Dancing'de izlemiştim ve orada bazen gardırop gibi görünmesine rağmen bir kaç turda başarılı olmuştu.

Önceden de söylediğim gibi gelecekte bir TV şov programı yapmayı düşünmüyorum.Yapacak olursam da bu benimle ilgli birşey olmayacak.

Haydi şimdi hep beraber söyleyelim "Ben Michael Jackson değilim."

Mark Selby'e sorularınızı buradan sorabilirsiniz.Tabi İngilizce olmak şartıyla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder