25 Ocak 2010 Pazartesi

Neil ve Hawkins "Yola Devam" dedi



Günün diğer iki karşılaşmasında ise Neil, Liu Song ile karşılaştı.Rakibini 5-2 ile geçerek bir üst tura adını yazdıran Neil pekte iç açıcı olmayan bir oyunla turu geçti.Maç ile ilgili şunları söyledi:

"Maçta hoş oynadığımı düşünüyorum.Zaten bu skora da yansıdı.4-2'ye gelirken pembeye kadar masayı temizledim.Bir sonraki framede rakibimin hatalı bir top kaçıracağını biliyordum ve öyle oldu.İyi bir sezon geçirdiğimi düşünüyorum.Galibiyete çok yaklaştığım oyunları kaybettiğim zamanlar oldu.John Higgins'e, Ronnie O'Sullivan'a karşı.GrandPrix'i kazandım.İşler yolunda."

Maçın 2-2 olduğu dakikadan sonra 92 ve 129 serilerle üst üste iki oyun kazanan Avusturyalı oyuncu son frameide rakibine bırakmayarak turu geçti.Neil şimdi Ali Carter-Mark Davis maçının galibini bekliyor.

Bir diğer maç ise Barry Hawkins ve Peter Ebdon arasında oynandı.Peter Ebdon'un biraz daha favori olarak çıktığı maçta 5-0 kaybederek adeta bozguna uğradı.



Maça hızlı başlayıp 58 ve 85'lik serilerle 2-0 öne geçen Hawkins üçüncü frameide uzun süren bir oyundan sonra kazandı.Toplamda 46 dakika süren oyunda Peter Ebdon snookera ihtiyacı olması nedeniyle masada kaldı ancak bu oyundan da istediğini alamadı.
4.framede 50'lik bir seri yapan Ebdon'a bu serisi yetmedi.Masaya gelen rakibinin 64'lük serisiyle durum 4-0'a gelirken Ebdon umutlarını yitirmişti.Nitekim maç 5-0 ile sonuçlandı.Maç sonu açıklamasında Hawkins şunları söyledi:

"Kazandığıma biraz şaşırdım özellikle Ebdon gibi bir oyuncuya karşı.Turnuvaya gelmeden önce kendime güveniyordum ve bu maçla güvenim daha da arttı kendimi önümde ki maçlara odakladım.Kariyerimde bir turnuva zaferi olması için elimden geleni yapacağım." dedi.

Barry Hawkins, Dominic Dale-Stephen Maguire maçı galibiyle karşılaşacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder