22 Ocak 2010 Cuma

10 Doğru!



Worldsnooker.com'un Liang Wenbo ile Galler Açık elemeleri arasında yaptığı röportajın çevirisi;

-Geçmişten aklında kalan şeyler neler?
7 ya da 8 yaşlarındaydım camdan bir topla oynardık.Topu hedefe fırlatıyordunuz.Bu oyunu seviyordum.

Hayranı olduğun kişi kim?
Roger Federer.Her zaman oynuyor ve oyuna herşeyini veriyor.Çok sağlam bir mental yapısı var kazanmak için doğmuş.

Seni korkutan şey nedir?
Yalnızlık.Etrafımda arkadaşlarımın ve ailemin olmasını çok seven bir insanım ve yalnızlıktan nefret ediyorum.

Eğer hayatınla ilgili bir film yapılsaydı,başrolü kime verirdin?
Nicholas Gage.Onun bir çok filmini izledim hepsi birbirinden iyi favori filmim ise Face Off.

En lezzetli bulduğun şey nedir?
Çin yemeklerini seviyorum özellikle baharatlıysa.İngiltere'de ki yemekleri gerçekten sevmiyorum,Uk Championship sırasında Pukka Pies yemeyi denedim fena değildi diyebilirim.

Okul hayatında canını en çok sıkan şey neydi?
Okuld zamanlarımda yaramaz bir çocuktum.Hareketli bir karakterim var ve onu kontrol edemiyorum.Bu sebepten okulda bir çok sıkıntı yaşadım diyebilrim öğretmenler beni sürekli sınıfta ayağa kaldırıyorlardı.

Bugüne kadar aldığın en pahalı şey nedir?Ev,araba?
Siyah renkte bir Louis Vuitton çanta almıştım değeri 700 £'du.Pahalıydı ama çok kullanışlı.

Özellikle hangi tür müzik sana ilham veriyor?
Romantik müzikleri seviyorum.Britney Spears favori şarkıcım diyebilirim.Hit Me Baby one More Time ve Circus'da favori parçalarım.

Eğer bir zaman makinen olsaydı ve geleceğe veya geçmişe gitme şansın olsaydı,nereye giderdin?
Çocukluk yıllarıma ve kasabama dönmek isterdim çünkü o zamanlar gerçekten çok eğleniyordum.Hayatımın en eğlenceli dönemi o zamanlardı.Hala bir snooker oyuncusu olmayı istiyorum çünkü başka birşey yapmayı hiç düşünmedim.

Eğer dünyaya bir hayvan olarak gelebiseydin,ne olurdun?
Çin'de yılın tavşanı olarak doğdum ve bu yüzden de tavşan demeliyim.Belirli bir işaretle doğan insanların yetenekli olması ve birşeyler yapması beklenir.

Alıntı worldsnooker.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder