3 Aralık 2012 Pazartesi

Uk Championship 3.Gün

Barbican Centre'da heyecan devam ediyor.Üçüncü günle birlikte son 16 turunun boş kalan koltukları sahibini buldu.



Uk Championship'te ilk turun sonuna gelindi.Şampiyonluğun güçlü adaylarından Neil adeta esip gürlediği maçta 6-1 galip gelirken, Gallerlilerin mücadelesinde kazanan Matthew Stevens oldu.

2010 yılında Dünya Şampiyonluğu, 2011'de Masters şampiyonluğu yaşayan Neil kendisi için önemi büyük olan Birleşik Krallık şampiyonasına estirerek başladı.Tom Ford'a karşı sergilediği oyunla rakiplerine göz dağı veren oyuncu maç sonuna %97 pot başarısıyla girerken toplamda 4 yüzlük seri gerçekleştirmeyi başardı.Mücadeleden 6-1 galip ayrılan Avustralyalı ikinci turda Barry Hawkins ile mücadele edecek.Aussie'nin maç sonu açıklamaları şöyle;

"Maç içerisinde öz güvenim en yüksek noktadaydı.Antrenmanlar harika gidiyordu.Yanılmıyorsam bundan öncesinde Tom'a karşı 6-1 ya da 6-0'lık bir galibiyetim vardı.Bunun farkında olarak buradaydım, iyi olursam, baskıyı üzerine gönderirsem zorlanacağını düşündüm.Turnuvada hala çok iyi oyuncular var.Benim için Masters'ın ardına burada şampiyonluk yaşamak harika olur.Kısa süre içinde büyük üçlüyü kazanmış olma fırsatı benim elimde ve eğer gerçekleşirse fantastik olur."

Seansın diğer maçında Gallerli oyuncular Stevens ve Dale karşı karşıya geldiler.Matthew Stevens'ın 6-1'lik üstünlüğü ile sona eren mücadelede Dale'in cildinde oluşan kırmızı noktalar dikkatleri çekti.Maç boyu bunun sıkıntısını da yaşayan Dale'in zona hastalığından şüphelendiği de gelen haberler arasında.Stevens'ın maç sonu açıklamaları ise şöyle;

"Dale gerçekten kötü gözüküyordu.Onun adına üzgünüm çünkü önemli bir turnuvada bunun olması büyük şanssızlık.Geçtiğimiz yıl burada çok iyi işler yapamadım, çok maç oynadım ama çok fazla kazanamadım.Dur kalklar biraz can sıkıcı ama BBC'nin olduğu bir turnuvada yer almak her zaman güzeldir.9 yıl önce burda kazanmış olmak harikaydı hala dün gibi.Eşimin de hamile olduğu bir dönemde, kahramanlarımdan biri olan Hendry'i geçip şampiyon olmak inanılmazdı."

Fotoğraf:Monique Limbos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder