12 Ekim 2012 Cuma

Premier League Snooker 6.Hafta

Premier League'de grup mücadelelerinin sonuna doğru yaklaşırken galibiyet hasretiyle dün geceye çıkan Selby bu özleme son veremedi.



Malvern Theatres'da gerçekeştirilen altıncı haftayla beraber Premier League'de grup yolu yarılanmış oldu.Henüz galibiyetle tanışamayan dünya 1 numarası, Selby dün gece aynı kadere yine boyun eğdi.

Ding karşısında büyük derece etkisiz olan Jester ilk dört frame'i kaybettikten sonra iki frame alarak maçtan 4-2 mağlup ayrıldı.Maç içerisinde frameler kazanmak adına önemli şanslar bulmasına rağmen bunları değerlendiremeyen Selby ikinci maçından da mağlubiyetle ayrılarak son sıraya oturdu.Geceyi 4 bin £'la kapayan Çinlinin maç sonu açıklamaları şöyle;

"Yarı final için iyi bir şans elde ettim, iyi bir galibiyetti.İyi bir oyun sergiledim, yüksek seriler ürettim.Her iki tarafa da gidebilecek iki frame kazandım.Neil'la olan son maçıma iyi bir kafa yapısında çıkarsam büyük bir şansım olduğunu düşünüyorum."

Gecenin ikinci maçında Uzak Doğu'nun son iki şampiyonu, Lee ve Higgins karşı karşıya geldiler.Maçtan 4-2 mağlup ayrılan Lee üçüncü maçından da mağlubiyetle ayrılırken, son topta frame kaybetme huyundan da taviz vermedi.Maçı 3-3 ile noktalama şansına sahip olan oyuncu son siyahı kaçırınca her şey tersine döndü.Mark Allen'ın ardından Lee'yi de mağlup etmeyi başaran Higgins 2'de 2 yaparak Judd'ın hemen ardına yerleşti.Wizard'ın maç sonu açıklamaları ise şöyle;

"İyi işler çıkardığım bir maç oldu.İkimize de göz kırpan son framede biraz şanslı olan bendim.İyi oynadığımı hissediyorum ve doğru zamanda formumu yakaladığımı düşünüyorum.Bugünden Christmas'a kadar bir çok büyük turnuva var.Premier League de bunlardan biri ve ben kazanmak istiyorum."

Premier League'de yedinci hafta programı(18 Ekim) şöyle;

Mark Allen v Stephen Lee
Neil Robertson v Stuart Bingham

Kaçıranlar dün gece ki maçlara, Higgins-Lee, Ding-Selby bağlantılarından ulaşabilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder