14 Ekim 2012 Pazar

Nugget 60'ına Kadar Oynamak İstiyor

Önümüzdeki günlerde gerçekleşecek olan World Senior Championship öncesi konuşan Steve Davis, 60 yaşına kadar snooker oynamak istediğini belirtti.


Steve Davis World Snooker resmi sitesine kişisel açıklamalar yaptı. Hedefindeki 60 yaşına kadar snooker oynama amacı hakkında bazı demeçler verdi 55 yaşındaki yaşlı kurt:

"Eğer bir boksör olsaydım sağlık gerekçeleri nedeniyle kariyerimde bu kadar ilerleyemezdim. Snooker oyuncusuyken incinmediğiniz tek şeyiniz gururunuz. Bu yüzden istediğiniz sürece sonuna kadar gidebilirsiniz. Sıralamadaki yerim yaşımdan büyük olursa  emekli olabileceğimi söylemiştim fakat şimdi her iyi politikacı gibi yeniden iyi bir şekilde değerlendirilecek sıralama turnuvalarına katılmama gerek yok. Barry Hearn aslında 60 yaşına kadar bu büyük hedefi gerçekleştirme amacımı reddetse de bir otobüs geçişi ile turnuvalara katılan oyuncu olabileceğimi kim bilir? 

"Snooker'a karşı özel bir hobi anlayışım var. Eğer bunu bir meslek olarak baksaydım kendime "hayatında ne halt yapıyorum" diye bazı ciddi sorular soruyor olacaktım ama bu oyunda hala eğleniyorum. Snooker oynamayı seviyorum. Eğer maçlarda kaybedersem hayal kırıklığına uğruyorum ama karşımdaki genç oyuncu beni yendiğinde bakıp şunu söylüyorum: 'Senin babandan yaşlıyım, beni yenmelisin'"

55 yaşındaki oyuncu 6 dünya şampiyonluğu ile 80'li yılları domine etmiş, kazandığı son turnuva 1997 yılında Çin Açık turnuvası olmuştu. İki yıl önce Crucible'da çeyrek finale ulaşmış, fakat yarı finalde Avustralyalı Neil Robertson'a 13-5 mağlup olmup turnuvadan elenmişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder