28 Ekim 2012 Pazar

Mola


2009 yılından beri soluksuz olarak, gönül vererek sizlere snooker ile ilgili haberleri vermeye çalışıyorum.Takvimin haddinden fazla yoğunlaşması da ek sebep olarak son zamanlarda hissetmeye başladığım yorgunluk bana soluk almam gerektiğini hatırlattı.Kişisel işler, üzüntüler v.s de işe eklendiğinde zorlandığımı hissettim.

Blogda belki uzun belki kısa bir süre görünmeyeceğim ama müptelası olduğum bu sporu takip etmeye devam edeceğim şüphesiz.Hazır Ronnie de ortalarda yokken ben müsaadenizi isteyeyim.Zaten blogda bu işe gönül vermiş bir çok yazar arkadaş var, eminim onlar sizi bu sürede snookerdan mahrum etmeyecektir.

Sevgiler...

3 yorum:

  1. Biz snooker severlere yorumlarımızı görüşlerimizi bildirebileceğimiz bir ortam yarattığın için çok teşekkürler.

    Ayrıyetten 2.5 yıldır bir çok yorumuma,sorularıma cevap vermişsindir bunun içinde teşekkürler tekrardan geri dönmen dileğiyle...

    YanıtlaSil
  2. walla üzüldüğümü söylemek istiyorum.Diğer arkadaşlar son dönemde yazılarını keyifle okuduğum mine arkadaş hariç diğer tüm yazarlar kırkyılda bir yazıyorlar.Sende mola verdiysen vay bizim başımıza gelen :(((.En kısa zamanda işlerini yola koyup bloga geri dönmen dileğiyle

    YanıtlaSil
  3. Aynı problemleri ben yaşadığım için ortalıkta gözükmüyordum. Yeni bir şehir ve yeni bir ortama adapte olmaya çalışırken blog yazmak değil maçları bile takip edemedim. Shanghai ve PTC-1 kaçtı. International Championship ile ben geri dönüyorum. SnookerTR ve SNOOKERTURK birleşmesinin ardından tekrar aktif olacacağım.

    YanıtlaSil