21 Eylül 2012 Cuma

Shanghai Masters 5.Gün

Shanghai'de çeyrek final günü sona erdi.Çinlilerin sevgilisi Judd zorlandığı maçı karar oyununda koparmasını bildi.



Çin'de finale yalnızca bir adım kaldı.Bugün gerçekleştirilen çeyrek finallerin ardından Shaun Murphy, John Higgins, Mark Williams ve Judd Trump yarı finalde yerlerini alırken, Gallerli Williams'ın rakibi Judd, İskoç oyuncu Higgins'in rakibi ise Murphy oldu.

Sabah seansında aynı dönemin oyuncuları olan Williams ve Higgins üst tur vizesi aldı.Williams Joe Perry'i karar oyununda geçerek yarı finalde yer tutarken, Higgins Carter karşısında 5-3 galip geldi.Higgins ve Williams ikilisinin beraber yarı finalinde yer aldığı son turnuva 2011 Dünya Şampiyonası olmuştu.Mark Williams'ın maç sonu açıklamaları şu şekilde;

"Son framede çok iyi bir kırmızı gönderdim ve ardından harika bir seri gerçekleştirdim.Kazandığım için mutluyum çünkü gerçekten zor bir maçtı.Bugün biraz nem de vardı ama bununla baş etmek zorundaydım.Zaten buradaki şartlara en iyi uyum sağlayan başarılı oluyor."

John Higgins ise şunları söyledi;

"Maça iyi başladım ve her şey kontrol altındaydı, 5-1 dahi kazanabilirdim.Ancak biraz tempo düşürünce Carter sağlam bir hale geldi.Maç sonuna doğru bulduğum şansları değerlendirmekte zorlandım ve iki üç kez masaya gelmem gerekti.Bu iyi bir durum değil."

Akşam seansında en bir sıralama şampiyonluğu bulunan dört oyuncu izleyici karşısına çıktı.Bingham başından sonuna kötü oynadığı maçta Murphy'e 5-1 mağlup olmaktan kaçamadı.Oyuncu maç sonunda "Kötü bir gündü ama sıfıra karşı yenilmediğim için şanslıyım.Sırada APTC var." şeklinde bir tweet gönderdi.

Trump ise kolay giden maçta Dott engeline takılmaktan son anda kurtuldu.4-1 geri düşmesine rağmen 4-4'ü bulan İskoç, son framede de agresif oyununu devam ettirdi.Ancak kaçırdığı kırmızının ardından Judd yüzlük seri ile maçı 5-4 kazanmayı başardı.

Yarı final ikililerinden Murph ve Higgins son olarak 2012 Masters'da karşılaşmışlardı.Maçtan 6-4 galip ayrılan Murphy finalde Neil'a 10-6 kaybetmişti.Judd ve Williams ise son iki yıldan bu yana yalnızca iki kez karşılaştılar.İkili arasında ki son maç 2011 Premier League'de 3-1 Judd üstünlüğü ile sona ermişti.

Yarı final gününün tv programına buradan ulaşabilirsiniz.

Fotoğraf:Monique Limbos

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder