2 Mart 2012 Cuma

World Open 5.Gün

Çin'de çeyrek final günü geride kaldı.Harika performansın sahibi Milkins kendi için büyük bir başarıya imza attı.



World Open'da sona doğru yaklaşılıyor.Tüm çeyrek finallerin tamamlandığı günde Robert Milkins, iyi başladığı haftayı harika şekilde sürdürmeye devam ediyor.

Wildcard turuyla turnuvayı açan ve Maguire'ı ilk turda geçen 35 yaşındaki oyuncu bugün de son Dünya Şampiyonu Higgins'i geride bıraktı.Harikulade performans sergilediği maçta 5-3 galip gelen oyuncu eşitlikle gidilen seans arasından sonra 4-2 öne geçti.Higgins'in 4-3'ü bulmasına rağmen rakibine şans tanımayan Milkins maçtan 5-3 galip ayrıldı.Maç boyu 117, 97, 76, 75'lik seriler gerçekleştiren oyuncu kariyerinde ki üçüncü yarı finaline ulaştı.Yarı finale yükselen oyuncunun maç sonu açıklamaları şöyle;

"Çok iyi oynadım, John da öyle.Onu daha önce hiç yenememiştim.İyi oynadığı bir zamanda yenmiş olmak benim için daha da özel.Kesinlikle bir turnuvada bugüne kadar oynadığım en iyi oyundu.Bir süredir Terry Griffiths ile beraber çalışıyorum ve ortada büyük bir fark var."

Higgins ise iyi oynadığını belirterek "Bu sezon oynadığım en iyi maçlardan biriydi ama hala kaybediyorum.Çok iyi bir oyun oynadı." dedi

Milkins'in maçı dışında net skorlarla biten maçlarda Lee, Allen ve Selby de turladılar.

Günün açılışında Mark Allen ve Selby turu geçtiler.Mark King ile mücadele eden Allen, 1-0 geriye düştükten sonra beş frame üst üste kazanarak maçı kısa sürede 5-1 galibiyetle tamamladı.Kuzey İrlandalı maç sonunda twitter'dan "Mark bana değil burada ki koşullara yenildi." şeklinde bir tweet gönderdi.Oyuncunun maç sonu açıklamaları şöyle;

"Bu galibiyetten pek keyif alamıyorum.İyi oynadım ama Mark King burada ki koşullara yenildi.Şartlar çok çok zor bir hal almış durumda ve ben biraz daha iyi adapte olabildiğim için kazandım.Umuyorum ki diğer turlarda düzelen şeyler olur.İyi oynuyorum, iyi skor üretiyorum.Bu şekilde oynadığım sürece kimseden korkmama gerek yok.Kazanabilirim."

Maça bir türlü kendini veremediği gözlerden kaçmayan Murphy de Selby'e frame kazanamadan kaybetti.Hemen her framede, frame'i almak için şans bulan Smurf bunları bir türlü değerlendiremedi.Uzun mesafe potlarının yanında orta mesafe potları da kötü olan Murphy için 5-0'lık mağlubiyet kaçınılmaz oldu.Ortamın nemli olduğundan şikayetçi olan Selby dün olduğu gibi bugün de maça eldivenle çıktı.Maçın bir bölümünde ise 2010 Shanghai Masters'ı hatırlatan görüntüler yaşandı.Murphy'nin masada olduğu sırada masaya düşen güneş hüzmeleri bir süre oyunun durmasına sebep oldu.Jester'ın maç sonu açıklamaları şöyle;

"Şartlar snooker oynamayı çok çok güçleştiriyor.Eldiven giymek benim için işleri biraz kolaylaştırdı ama masalar hala UK'de alışık olduğumuzdan çok farklı.Bunun sebeni de nem."

Yükselişi sürdüren Lee de son dört arasına kalmayı başardı.Maçı sürekli önde götüren İngiliz oyuncu seans arasına 3-1 önde gittikten sonra 5-1'lik galibiyete ulaştı.İlk turda Dale'i 5-0 geçen Stephen bir önceki turda da Neil karşısında 5-2 ile rahat bir galibiyet almıştı.Bu maçta da Dott, tıpkı Selby gibi eldivenle oynadı.Lee yarı finalde ki rakibi Milkins ile en son 2009 Birleşik Krallık'ın ön elemelerinde karşılaşmış ve 9-7 kazanmıştı.

Bu skorların ardından yarı final eşleşmeleri Allen-Selby, Lee-Milkins şeklinde gerçekleşti.

Turnuvanın yarı final tv akışına ve maç programına buradan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder