28 Mart 2012 Çarşamba

Çin Açık 3.Gün

Çinlilerin sevgilisi Rocket'in sahneye çıktığı üçüncü gün Çinli snooker izleyicilerini mutlu eden sonuçlarla tamamlandı.



Katılmadığı son iki turnuva ile Çin'de yer alıp almayacağı merak edilen Rocket, bir kaç gün önceden geldiği Pekin'de yerini aldı.

Bu sezon için tipik bir hal alan kötü başlayıp iyi biten maçlar serisine bir yenisini daha ekleyen Rocket seans arasına 3-1 geride gittiği maçta 3-0'dan geri geldi ve 5-4 galibiyete ulaştı.Karar oyununda da oyunu kaybedebilecek duruma gelen ancak İskoç rakibinin bıraktığı şansı gözünü karartarak çok iyi kullanan Ronnie masa temizlemeyle galibiyete ulaştı.

Bu skorla Ronnie günün öğlen seansında Long'u 5-1 geçen Mark Williams'ın rakibi oldu.Son yıllarda çokça karşılaşan ikili son olarak 2012 Galler Açık'ta karşılaşmışlar ve maç Rocket'in 4-1'lik galibiyeti ile sonlanmıştı.Williams'ın maç sonu açıklamaları şöyle;

"Çok iyi oynadım, basit hatalar yapmadım.Genele baktığımızda iyi bir oyun sergiledim.Bir sonraki maçta rakibim Ronnie olursa onu yenmek istiyorum.Son zamanlarda pek iyi oynadığımı söyleyemem.Açıkçası 5-6 yıl önceki halimden çok uzağım ve bir daha asla o şekilde oynamam.Ama elimden geleni deniyorum ve istikrarımı korumaya çalışıyorum."

Grove Snooker ise maç sonunda Ronnie'nin kendini yorgun hissettiğini belirten bir tweet gönderdi.Rocket'in maç sonu açıklamaları ise şöyle;

"Gerçekten çok zor bir maçtı.Şansım hiç yoktu, siyahlarda hatalar yaptım.Oyunun içine bir türlü giremedim.Ciddi olarak zorlandım.Ama aradan sonra biraz yolunda gitmeye başladı.Bir maksimum denemem oldu, ama herkes istiyor diye deneme yapamam.Burada işimi en iyi şekilde yapmak için bulunuyorum.Eğer bu kadarı onları mutlu etmeye yetiyorsa sorun yok.Ama aksi durumda yapabilecek fazla bir şeyim yok.Doktorum bana uzun bir dinlenmeye çekilmem gerektiğini söyledi.Ama turnuvaları kaçırırsanız işler zorlaşıyor.Risk aldım ve buraya geldim.Neler olup biteceğini göreceğiz.Ayrıca Çinli izleyicilerin yıllardır bana büyük bir desteği var, onları da tekrar görmek güzel."

Bu yılın suskun ismi haline dönüşen Higgins, wildcard turundan gelen McLeod'u 5-1 geçerken, 4-2 geriye düştüğü maçta Bingham, Joe Perry'i 5-4 mağlup etti geldi.

Günün sürprizini Lu Ning gerçekleştirdi.18 yaşındaki oyuncu Shaun Murphy karşısında net sayılabilecek bir şekilde, 5-2, kazanarak bir üst turda adını Carter'ın rakibi olarak yazdırdı.

Uzun süredir sıkıntılı süreçlerden geçen ve bu yıl oyununda ciddi düşüş yaşayan Carter bugün kendisi için iyi sonuca imza attı.Dale ile karşılaşan ve karar frameine giden maçı 5-4 kazanan Captain, bu sezon katıldığı hemen her sıralama turnuvasına ilk turda veda etmişti.

Ebdon, Gallerli rakibi Matthew'ı 5-3 ile geçerken, bu sezon toparlanan iki isimin, Ricky - Allen, maçında gülen 5-2 ile Ricky Walden oldu.

Çin Açık'ta bugünle beraber ilk turun tüm maçları tamamlandı.Yarın gerçekleştirilecek son 16 turu maçlarının programına ve tv yayın akışına buradan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder