27 Mart 2012 Salı

Çin Açık 2.Gün

Çin'de ikinci gün de geride kaldı.Merakla beklenen maçta Jimmy, Judd'a diş geçiremedi.



Çin Açık'ta ikinci gerçekleştirilen sekiz maçla tamamlandı.Kalan iki wildcard turu maçında Jin Long ve Rory McLeod ana tabloda yerlerini alırken, ikili sırasıyla Williams ve Higgins'in rakipleri oldular.

Wildcard turunda Suriyeli rakibini geçerek Trump'ın ilk tur rakibi olan Jimmy rakibine 5-3 mağlup oldu.Turnuvaya son şampiyon unvanıyla çıkan genç oyuncunun iyi performansına Jimmy de eşlik etti.İki oyuncudan da yüzlük serilerin geldiği maçta Judd 122, White ise 104'e imza attı.İkilinin maç sonu açıklamaları şöyle;

Jimmy White: "Genç oyuncularla mücadeleyi seviyorum çünkü maça yüksek özgüvenle başlıyorlar.İlk iki üç framede ben de bu şekilde olmalıydım.İyi oynuyorum, ihtiyacım olan tek şey bir kaç galibiyet.Şimdi eve gidiyorum ve Dünya Şampiyonasına iki hafta var.İki ön eleme oynamam gerekecek.Umuyorum ki bu yıl Sheffield'da yerimi alabilirim."

Judd Trump: "Maça çok iyi başladım ve sonrasında rahatladım.4-1 öne geçtikten sonra yaptığım kötü güvenli vuruşlar ile ona şans bırakınca oyunun içerisine girdi.Burada olmayı burada oynamayı seviyorum çünkü burada bir çok sevenim var.Üst tura yükseldiğim için mutluyum."

Ev sahibi oyunculardan Ding, geriye düştüğü maçta genç rakibi Woollaston karşısında 5-4 kazanmayı başardı.Maçta 4-0 geriye düşen ve mağlup olmaktan tek frame uzakta duran Çinli oyuncu harika bir geri dönüşle rakibinin hayallerini suya düşürdü.Ding bu galibiyetle son olarak Galler finalinde galip geldiği rakibi Selby ile yeniden eşleşti.Woollaston'ın maç sonu açıklamaları ise şöyle;

"Kazanmalıydım.Kazanmak için şanslar buldum ama olmadı.Seans arası her şeyi değiştirdi.Aynı oyuncu değildim.

Burası sirk gibi.Sanıyorum Ding seyircilerin hareketleri ve gürültü yüzünden konsantre olmakta zorlanıyor.Kimi zaman sıkıldığını düşünüyorum.Gürültü, patlayan flaşlar işleri çok zorlaştırıyor.Oynadığım en iyi maçlardan biriydi.Burada atmosfer hiç bir zaman UK'de ki gibi olamaz.Orada hata yaptığım zaman seyircinin rakibim için bağırmasına alışkınım.Burada ise hata yapınca kutlama gibi bir şeyler oluyor.Bu eğlenceli bir durum ama hala alışamadım."


Gürültünün bol maçlardan diğerinde Maguire, Barry Hawkins'i 5-1 ile geçerken, PTC Büyük Final şampiyonu Lee de aynı skorla Tom Ford'u geride bıraktı.Açılış maçlarını her zaman rahat geçen Selby, Li Hang'ı 5-0 mağlup ettiği maçta Hendry'nin 135'lik serisini 139 ile geçmeyi başardı.Akşam seansının son maçında ise Dott, Mark King'i 5-2 mağlup ederek bir üst tura yükselen taraf oldu.

Ronnie O'Sullivan, John Higgins ve Mark Williams'ın sahne alacağı üçüncü günün maç programı, tv maç listesi ve tv yayın akışına buradan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder