29 Şubat 2012 Çarşamba

World Open 3.Gün

World Open'da üçüncü gün de geride kalırken, son 16 turunun tüm eşleşmeleri belli oldu.



Çin'de bugün oynanan maçlarla son 16 kadrosunun kalan isimleri belli oldu.Dün başlayan sürprizler bugün de devam ederken, Uk Championship finalistleri ikinci turda buluştu.

Günün en büyük sürprizi Mark Williams maçında geldi.Markların buluşmasında Mark King rakibine 5-1'lik üstünlük kurarken, ikinci tur için de diş geçirebileceği bir ismin, Tom Ford'un rakibi oldu.Williams'ın Shanghai'den bu yana önlenemez düşüşü ise devam ediyor.Gallerli oyuncu geçtiğimiz sezon Uk Championship finalinde Higgins'e kaybettikten sonra bu sezon Avustralya Açık ve Shanghai finalinde de yine geriden gelen rakiplerine kaybetmişti.Turlayan King'in maç sonu açıklamaları şöyle;

"Kazandığım için oldukça mutluyum çünkü Mark ilk dört oyuncudan biri.İyi bir oyun oynadım ve çok kritik anlarda iki ya da üç siyah oyunu kazandım.Bunun yanında iyi seriler gerçekleştirdim.Genele baktığımızda iyi bir iş ortaya koydum.John Parris'ten yeni bir ıstaka almıştım.Aslında onla pek de fazla oynama şansım olmamıştı.Geçtiğimiz haziran ayında onunla oynamaya başladım ve olumlu sonuç verdi."

Ağır maçların adamı Selby ise kendisini bir hayli zorlayan Lu Ning'i geçmeyi başardı.Maçta 5-3 galip gelen oyuncu 108 ve 83'lük serilerle galibiyetini taçlandırdı.Jester'ın maç sonu açıklamaları şöyle;

"Zor bir maç oldu.Lu'yu daha önceden tanımadığım için beni nasıl bir şeyin beklediğini bilmiyordum.İyi bir oyun tarzı ve geleceği var, beni baskı altına aldığı zamanlar oldu.Harika oynadım diyemem rakibim bana şanslar verdi."

Almanya'da yarı finalin ardından Galler'de de çeyrek finale ulaşan Maguire bu kez ilk turda kaybetti.Wildcard turunda Tirapongpaiboon'u 5-3 geçen Milkins bugün de İskoç rakibini geride bıraktı.Seans arasına 3-1 geride gitmesine rağmen üst üste dört frame kazanan Milkins ikinci turda Jin Long'un rakibi oldu.

Seans arasına 3-0 önde giden ve kısa bir süre sonra da maçı 5-1 galip bitiren Mark Allen, ikinci turda Judd'ın rakibi oldu.İkili bu sezon Birleşik Krallık finalinde karşılaşmışlar ve kazanan Judd olmuştu.Kuzey İrlandalı oyuncunun maç sonu açıklamaları şöyle;

"Çok iyi oynayamadım.Herhangi bir günde Jimmy de beni 5-1 yenebilirdi.Üç frame'i siyahta kazandım ve altı oyun sonunda skor 4-2 ya da 3-3 olabilirdi.Maçı kazanmış olmama rağmen toparlanmalıyım.Sırada ki maç için sabırsızlanıyorum."

Karar frameinde sonuçlanan iki maçın galipleri Cope ve Perry oldu.Cope, kendisi gibi atak ve hızlı bir oyun karakterine sahip olan Martin Gouldu 5-4 geçerken, Gentleman Perry ise Matthew Stevens'ı aynı skorla geride bıraktı.Cope maçta 4-2 geriye düştükten sonra üst üste üç frame kazanarak üst turun kapısını açtı.

Günün neticelenen son maçında ise Neil, Hendry'i geçen taraf oldu.Maçtan 5-3 galip ayrılan oyuncu maç sonunda twitter'dan "Turu geçtiğim için çok mutluyum.Ancak zemin çok kötü.Kendimi coco pops'ların üzerinde yürüyor gibi hissettim." dedi.

Yarın başlayacak olan son 16 turu maçları da en iyi 9 frame üzerinden gerçekleştirilecek. 4.günün maç programı ve tv yayın akışına buradan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder