9 Şubat 2012 Perşembe

Antrenmanla Düzelebilirim

Galler Açık'ta unvanını korumak için mücadele edecek olan İskoç oyuncu daha çok antrenmana ihtiyaç duyduğunu söyledi.




Dünya Şampiyonluğunun ardından kendi ortalamasının çok altında bir sezon geçiren Higgins, daha iyi antrenmanla performansını yükseltebileceğine değindi.

"Gençken olduğu gibi fazla antrenman yapmıyorum.Ama bu yakında değişebilir çünkü evime bir snooker odası yaptırıyorum."

"Christmas boyunca evde oturuyordum.Günde 2-3 saat kulübe gitmek zorunda kalmadan evde antrenman yapmak çok güzel olurdu.Masters'a çok az bir antrenmanla geldim ve bu pahalıya patladı."

"Geçmişte pratik için kulübe gitmeyi, işe gidip gelmek gibi düşünüyordum.Graeme, Maguire, Hendry gibi benimde evimde bir masa olması gerektiğini düşündüm.Burada tüm oyuncuların beraber antrenman yapabileceği bir akademi olsa harika olurdu ancak böyle bir şey şimdilik yok."

13-19 Şubat tarihlerinde gerçekleştirilecek Galler Açık'ta son iki sezondur şampiyon olan Higgins, finallerde Carter ve Maguire'ı geride bırakmıştı.Wishaw Büyücüsü Galler Açık'ın bu yıl daha da heyecanlı geçeceğinden umutlu.

"Snooker harika bir dönem geçiriyor.Tur gittikçe büyüyor ve bazı iyi oyuncular geliyor.Snooker oyuncusu olmak için harika bir zaman ve tabi ki izleyici olmak için de.Newport'a gelen herhangi biri harika maçlar izleyecektir.Tabi bu biraz da hızlı olacak çünkü maçlar en iyi 7 frame üzerinden oynanıyor."

Galler Açık önümüzdeki pazartesi günü başlayacak.4turnuvanın başlayacaği pazartesi günü sahne alacaklar.

Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder