18 Haziran 2011 Cumartesi

Hedef Şampiyonluklar

Genç yaşta elde ettiği başarılarla tüm snooker dünyasında büyük bir heyecan uyandıran ancak sonrasında devamlılık sağlayamayan Jamie Cope yeni sezon için kendine daha büyük bir güven duyuyor.



Dünya 15 numarası bu sezon Masters ve Shanghai'de yarı final görmeyi başarmıştı.

"Ana hedefim şampiyonluklar kazanmak.Daha fazla turnuva ve para ödülü için oynayacak olmak beni cezbediyor.Geçen sezon savaşarak iki yarı final görmeyi başardım.İlk 16 içerisinde sezonu kapamak güzeldi ama kendimi daha da yukarılara taşımak istiyorum."

Cope'un bu sezon finallere ulaşmak konusundan daha çok sıkıntı yaşadığı bir durum vardı.Genç oyuncu parmağından geçirdiği rahatsızlık ve kalıtsal bir hastalıkla mücadele etmek zorunda kaldı.Daha sonrasında doktora başvurarak çözüm aradığı rahatsızlığını Cope şöyle anlattı;

"İlk olarak bir yıl önce farkettim, sebebini bilmediğim bir şekilde titriyor ve kendimi dengesiz hissediyordum.Maçlar bir yana antrenman yaparken bile bu durum beni çıldırtıyordu.Bu durum bazı maçlara mal oldu.Joe Perry ile Almanya'da oynadığım maçı hatırlıyorum ve orada sıkıntı çekmiştim.Bunun olacağını bilerek turnuvalara gitmek sinirlerimi bozuyor ve işi benim için zorlaştırıyordu.Kendime olan güvenimi gerçekten zedelemişti."

"Doktor benzer bir sıkıntının babamda da olduğunu farketti.Benim büyük anneme ve onun babasında da vardı.Bir nöroloğa göründüm ve bana bu durumun kalıtsal olduğunu söyledi.Tanıyı Esansiyel Tremor olarak koydu."

"Hastalığın sebebini ve ilaçlarla tedavi edilebileceğini bilmek benim için büyük bir rahatlama oldu.İlaçları kullanmaya başladım ve büyük bir değişim olduğunu farkettim.Şu an antrenmanlarda kendimi çok iyi hissediyorum ve hiç kaçırmıyorum.İlaçları ne kadar süreyle kullanacağımı bilmiyorum -muhtemelen ömrüm boyunca- ama tedavi edip etmemesini de pek önemsemiyorum."

Jamie Cope sezon açılışını bugün başlayan PTC-1 ile yapacak.

Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder