2 Ocak 2011 Pazar

2011'e Dair Tahminler

Prosnookerblog'da dolaşırken gözüme çarptı ve güzel bir konu olduğu için buraya taşımaya karar verdim.Blog sahibi Matt kendi 2011 tahminlerini snooker severlerle paylaşmış ve onların da neler düşündüğünü merak ediyor.Aynı şeyleri ben de merak ediyorum.



Benim tahminlerimin de bir kısmı prosnookerblog'dakilerle benzeşiyor ama farklıları da var tabi;

-Ronnie The Masters 2011'i kazanır.

-Mark Williams sezonu birinci sırada kapar.

-Mark Selby önümüzde ki sıralama turnuvalarından hiç birinde zafere imza atamaz.

-Neil Robertson'da tıpkı Mark gibi sıralama zaferi alamadan sezonu kapar.

-Stephen Hendry ilk 16'dan düşer.

-Mark Allen çıkışını bir sıralama turnuvası finali ile süsler ve bu final Çin'de ya da Almanya'da olabilir.

Benimkiler bunlar.Kendi tahminleri olan varsa yazabilir :) Siz tahminlerinizi buradan girebilirsiniz.

10 yorum:

  1. -John Higgins hızlı dönüşüne devam eder ve en az bir zafere daha imza atar.

    -The Masters'ta Ronnie finale yükselirse şampiyon olur.Zira Sullivan'a final yolundaki ilk maçta Mark Allen denk düşüyor,diğer 2 maçında denk düşme ihtimali olan 6 rakibi de dişli rakipler.Ronnie 3 maç boyunca sekteye uğramazsa,bir başka deyişle gerçek performansını ortaya koyabilirse onu finalde kimsenin durdurabileceğini zannetmiyorum.

    Benim de gerçekleşeceğini düşündüğüm nacizane iki beklentim bunlardır.

    Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Higgins'e dair bir tahminde bulunamadım açıkcası.Uk Championship'te konstanstrasyonu üst düzeye ulaştırdı.Geri kalanı için düşüş olabilir diye:)

    YanıtlaSil
  3. Ben Higgins'in yaşadığı kötü günlerin ardından oluşan hırsının UK Championship ile sona ermediğini düşünüyorum.Bence Higgins geride kalan bir senenin acısını fazlasıyla çıkaracaktır:)

    YanıtlaSil
  4. Valla döner dönmez, EPTC'yi kazandı bir sonrakinde final oynadı bi de Uk Championship'te geri dönüşle zafer, daha ne olsun. :)Bence yeter de artar bile ama eminim ki Higgins'te senin gibi düşünüyordur.

    YanıtlaSil
  5. mark williams bütün sezon, uk champte yaptığı hatayı düşünür durur..... :D

    Ronnie Masters da elenir:(

    Higgins hızını alamaz en az 1 tane daha turnuva kazanır.

    Kesinlikle Selby masters si kazanamaz.

    Neil robertson daha rahat oynar .Zaten adamın bir hedefi war her sezon 1 sıralama turnuvası kazanmak.Onuda world open da yaptı zannedersem

    Ronnie yatını satar :D:D

    Top 16 dan düşen Hendry BBC de ki kankaları gibi yorumcu olmaya hafiften başlar.


    Tüm sezon boyunca az anteranman yapan Roket , ulan madem bu sezon bi halt yapamadık! Bari wsc 2011 de biraz kasalım düşüncesiyle.şampiyon olur.

    işte bunlar da benim 2011 beklentilerim:D

    YanıtlaSil
  6. Evet o siyahtan sarıya gitmedi ya Mark Williams :) Bu sırada ben de ronnie'yi az antreman yapıyor sanıyordum ama şöyle bir şeyler demiş;

    "Aslında çok iyi antrenman yapıyorum ancak daha hazır olabilmem için küçük sıralama turnuvalarında daha fazla oynamalıyım.(PTC'ler)"

    İlginç bi Masters bir Dünya Şampiyonluğu uçurur herkesi :)

    YanıtlaSil
  7. o lafı ne zaman etmiş bilmiyorum. Ama ptc ler de hiç arz-ı endam etmedi beyfendi.Masters ve wsc de iyi birşeyler yapsın artık:D:D

    YanıtlaSil
  8. Uk Championship sonrasında söylemiş, kötü performansından dolayı.Anlaşılan kızgınsın Ronnie'ye :D

    YanıtlaSil
  9. asıl china openda ilk tur da çinli bu bebeye yenilmişti ya o zaman harbi sövdüm adama.Şaka bi yana ikidir çine gitmez oldu bu adam yoksa çin mafyasımı acaba =????.Yoksa Tian na yenilmezdi ronnie????

    YanıtlaSil
  10. Haha :) Bu Çin mafyasına benzer bir muhabbet bir ara yabancı forumlarda da dönmüştü sanırım.Ancak Tian'a karşı o cebe gönderemediği siyahtan sonra çok üzülmüştü Ronnie hatta Tian'ın elini sıktıktan sonra masanın yanından geçerken siyahı eliyle deliğe atmıştı sinirden.

    YanıtlaSil