24 Mayıs 2011 Salı

Avustralya'ya Sıralama Turnuvası

Ada'dan tüm dünyaya yayılmanın hesaplarını inceden görmeye başlayan WPBSA 2011-2012 sezonu geçici takvimine aldığı yeni sıralama turnuvalarından ilkini açıkladı.Uzun zamandır Avustralya'da düzenleyeceği konuşulan turnuva tam da söylendiği şekilde takvimde ki yerini aldı.



Australian Goldfields Open ismiyle Bendigo'da düzenlenecek olan turnuva 18-24 Temmuz 2011 tarihinde ilk kez izleyenlerin karşısına çıkacak.Yapılan anlaşmaya göre ise önümüzdeki üç sene içerisinde Avustralya'da sıralama turnuvası izlemeye devam edeceğiz.

Turnuvanın yayıncılığını ülkenin önemli spor kanallarından olan Fox Sports üstlendi.Avustralya'da Dünya Şampiyonası, Masters, Uk Championship gibi turnuvalara yayıncılık yapan Fox Sports kendi ülkesinde ki snooker keyfini izleyenlere aktarmak için fırsatı kaçırmadı.

Neil Robertson'ın katılımıyla düzenlenen tanıtımda, Bendigo şehrinin temsilcileri de yer aldı.2010 Dünya Şampiyonu Neil "Benim için uzun zamandır var olan bir rüya gerçek oldu.Ülkemde bir sıralama turnuvası düzenlenecek olması harika.Burada bir çok snooker hayranı ve oyuncusu olduğuna inanıyorum ve benim için turnuvada büyük bir destek olacağını ümit ediyorum.Bir çok snooker oyuncusunun buraya gelmekten etkileneceğini biliyorum ve onlara burayı tanıtmak için sabırsızlanıyorum.Snooker tüm dünyaya yayılmaya başladı ve önümüzdeki sene çok fazla dolaşacak gibiyiz." diyerek mutluluğunu dile getirdi.

Turnuva sıralamada ilk 32 içerisinde yer alan oyuncuların katılımı ile gerçekleştirilecek.Yeni turnuva ile ilgili olarak John Higgins ve Shaun Murphy de yeni turnuvadan memnun olduklarını dile getiren diğer isimler oldular.

Böylece bu sezon takvime giren iki sıralama turnuvasından birinin yeri ve ismi belirlenmiş oldu.2011-2012 sezonu geçici takvimine buradan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder