18 Nisan 2011 Pazartesi

ÖZLENEN ROCKET CRUCİBLE THEATRE'DA



Crucible’nin ne başında karaladım ne sonunu karalıyorum nede ilk tur bitti ve malzemeyi gördüm… Aslında bir yazı için abestliğin en orta yerini yazıyorum ama hakkımdır. Bütün sezon Rocket’in formsuzluğundan, turnuvalara gelmemesinden, hatta dünya şampiyonasına bile katılmama manyaklığı seviyesine gelmesinden, bazı oyuncuların onu küçümseyici demeçlerinden, turnuvalar artık onsuz olacak imalarından daraldığım için Rocket’in maçı seans arasına girer girmez yazıyorum…

BAYANLAR, BAYLAR… Bütün sezon Rocket’in formsuzluğundan dert yanıp, formunu alevlendirme ihtimali olarak tutunduğumuz dünya şampiyonası, Rocket beklentimizi karşılayacak…  hemde bunu sağlayan, diğer yazımda belirttiğim roket’in fitili ateşlenecektir umudumu bu turnuva için gerçek kılan 2.turdaki rakibi Shaun Murphy (kendisi biraz formda)… Kendisi Sullivan'ın çalkantılarından ve sürekli yazılır-çizilir olmasından sıkılıp Rocket'e giydirmiş. Ben bir Rocket hayranı olarak ki fark edilmemesi zor; kendisine kızmadım hatta fitili ateşlediği için teşekkürü bir borç bilerek şimdiden 2. turda karşılaşacak olmalarının yarattığı heyecanla sabırsızlanırım. Üstelik kimin kazanacağını da olmazsa olmaz kıvamda beklemiyorum. Beklediğim 2 formda oyuncunun bizlere sunacaklarından öteye gitmez.

Gelelim maçın ilk bölümüne… Rocket‘te biraz uzak kalmanın verdiği rotasyonsuzluğu birazda '%50lik performansımdan korkmayacak sadece 1-2 oyuncu var...' açıklamasıyla ilan ettiği meydan okumanın yarattığı küçük tedirginliği birkaç kere hissetsem de bunları üzerinde atışını, vitesi 2şer 3er arttırmalarla gördüm ama hemen rahatlayamadım. Çünkü Çin’de de bu senaryoyu görmüş ama seans arasından sonra kaybetmek için elinden geleni yapan bir Sullivan izlemiştik. Akıllara yine seans arası yine……. gibi kötü senaryolar gelmesin çünkü Rocket’in fitili Murphy’i sıkıştırmadan sönmeyecektir.

Aslında maçı frame frame yazıp neşelenmeyi çok istiyorum ama yazı absürt bir zamanda çıktığı için ve maçın tekrarını izleyecek bir çok insan bildiğim için yazmıyorum ama 2 kere 147 denedi anekdotunu da vermemek izleyenler için ayıp olacağından iliştiriyor-deşmiyorum…

Ronnie'ninde iddalı olmasıyla eksiksiz bir turnuva olacağa benziyor. Trump, Williams, Murphy, Ding, Higgins, Carter, Selby ve Ronnie... Formdalar, arzulular, bildiğin keyif verici maddeler...

not= Sevgili saygılı Rocket… Bana ilk tur mücadelesinin ortasında hemde rakip Dale iken yazı yazdırdın ya ve birçok insana da okutacaksın ya ben sana ne diyeyim…

3 yorum:

  1. Ben heyecanıma yenik düşerek maçı kazanmış gibi yazdım direk yazıyı:)) Benzer duygular sanırım.

    Bu sırada Rocket'in resmi twitterı var takip etmek isteyenler ve mesaj göndermek isteyenler için;

    http://twitter.com/ronnieo147

    YanıtlaSil
  2. İnş şampiyon olucak ve herkez susacak özellikle shaun lavuğu

    YanıtlaSil
  3. Ya infazure Rocketin shaunla olan maçı hangi gün ve hangi seans olucak söylersen cok sevinirim :)

    YanıtlaSil