1 Eylül 2010 Çarşamba

Selby Glasgow'dan Umutlu

Mark Selby yaklaşan World Open'da en iyi 5 frame üzerinden oynanacak maçlar için oldukça umutlu.Eylül ayının 18 ve 26 tarihleri arasında koşulacak turnuva da büyük isimlerin yanı sıra yeni göreceğimiz isimlerde yer alacak.

2010 Masters şampiyonu Selby açıklamalarında turnuvalara verdiği destekten ve en iyi beş frame olan maçların kendisi için oluşturabileceği tehlikelerden de bahsetti.

"En iyi beş frame üzerinden oynarken ekstra bir baskı olacaktır.Maç iki oyuncu arasında gidip gelirken pek endişelenmiyorum çünkü sıkı maçların nasıl kazanılacağına dair tecrübeyi önceden edindim ve bir çok karar framei oyunu kazandım.Ancak diğer bir yandan maçlara yavaş bir başlangıç yapıyor olmam durumu söz konusu olduğu için bitiş benim için çok hızlı olabilir."

"Sanıyorum ki bu turnuvada hep alışık olduğumuz yüzlerin dışında başkalarını da göreceğiz çünkü kısa maçlar sıralamada düşük yerlerde bulunan oyunculara daha iyi bir şans sunuyor.Salonda bizleri takip edenler içinde televizyon başında izleyenler içinde gerçekten harika bir turnuva olacak.Turnuvalarda yapılan tüm değişikliklerin arkasınydayım, yeni formatlar denemek harika."

27 yaşında ki Leicester'lı oyuncu sezonun yeni turnuvalarından olan PTC'lerde bir zafere imza atmayı başarmıştı.

"Bugüne kadar istikrarlı bir oyun oynamaya çalışıyordum ancak bu sezon geçmiştekilere göre iki kat daha uzun ve gidilmesi gereken yol daha fazla.Umut ediyorum ki çok erken zayıf düşmüş olmayacağım.Eğer iyi bir form grafiği yakalayıp bunu bir kaç hafta devam ettirebilirseniz, işte bu benim için iyi çünkü yaklaşan bir çok turnuva var ve iyi oynamayı sürdürebilirim."

Selby aynı zamanda turnuvanın oynanacağı Glasgow içinde açıklamalarda bulundu ve özel bir yer olduğuna değindi.

"Glasgow snooker oynamak için harika bir yer çünkü burada ki izleyiciler snookerı gerçekten seviyor.Buraya sene de bir kez gelen harika oyuncuları düşündüğünüzde neden olduğunu zaten anlayabilirsiniz."

Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder