29 Haziran 2010 Salı

Robert de Niro Hayranı



Oyuncular Worldsnooker.com'un sorularını cevaplamaya devam ediyorlar.Sırada ki isim ise eski Galler Açık finalistlerinden Andrew Higginson.

-Geçmişten aklında kalan birşeyleri anlatır mısın?
Babamla beraber yüzdüğüm zamanları hatırlıyorum.Üç yaşlarında olmalıydım, havuzun kenarında dizlerimin üzerinde otururdum ve suya zıplardım.Su babamın beline kadar geliyordu.Ben de babamın dediklerine harfi harfine uyuyordum.

Hayranı olduğun kişi kim?
Babam.O her zaman mutlu ve şanslı biri.Hiçbir şey onu yıkamaz ve herşeye olumlu yönünden bakar.Sporcu olarak ise tabi ki Roger Federer.Büyük baskılar altında elde ettiği başarılar onun belki de şu ana kadar ki en büyük sporcu olmasına sebep gösterilebilir.Kazanıyor ve kazanmaya devam ediyor.Esinlenmek için doğru kişi.

Seni korkutan şey nedir?
Derin suları sevmem.Örümceklerden de hoşlandığım söylenemez.Ayrıca yükseklik korkum var.

Eğer hayatınla ilgili bir film yapılsaydı,başrolü kime verirdin?
Favori aktörüm olan Robert de Niro.

En lezzetli bulduğun şey nedir?
Şekerlemeleri severim.

Okul hayatında canını en çok sıkan şey neydi?
Okulumuzun form odasında ve aynı zamanda ahşap işlerinin yapıldığı odada arkadaşımla beraber etraftaki aletleri kurcalardık.Arkadaşım çekiçle üzerime doğru geldi ve bende şaka yapmak amaçlı orada ki metal dosyalardan birini ona tıpkı yavaş çekimde gönderiri gibi fırlattım.Ancak dosya tam gözünün altına geldi ve oraya dikiş atılmak zorunda kalındı.Bundan dolayı okuldan uzaklaştırıldım.Hayatımın en korku dolu anlarından biriydi.

Bugüne kadar aldığın en pahalı şey nedir?Ev,araba?
Birşeyler alarak harcamadım ancak annem ve babamın 25. evlilik yıldönümleri için büyük bir parti düzenlemiştim.

Özellikle hangi tür müzik sana ilham veriyor?
Gezegende ki herkes sanırım Rocky'nin müziğini söyler ancak bana The Doves'un müzikleri daha çekici geliyor.Yüksek tempolu kanı hızlandıran müzikler.

Eğer bir zaman makinen olsaydı ve geleceğe veya geçmişe gitme şansın olsaydı,nereye giderdin?
Muhtemelen 60'lı yıllara döner ve Beatlemania çılgınlığını görmek isterdim.

Eğer dünyaya bir hayvan olarak gelebiseydin,ne olurdun?
Balık olamazdım çünkü suyu sevmiyorum.Kuş olamazdım çünkü yükseklikten korkuyorum.O yüzden farklı birşeyler olmalıyım.Kualalar olabilir çünkü onlarda benim gibi uykuyu seviyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder