6 Haziran 2010 Pazar

Murphy'den Harika Geri Dönüş

Wuxi Classic 2010'un başından beri iyi bir performans sergileyen Shaun Murphy bugün ki finalde harika bir geri dönüşe imza atarak şampiyonluğa ulaştı.

En iyi 17 frame üzerinden oynanan finalde Ding 8-2 üstünlüğü ele geçirmesine rağmen, İngiliz oyuncu üst üste 7 frame kazanmayı başardı ve 8-9'luk skorla zafere ulaştı.

Shaun Murphy bu zaferle 20 bin £'luk ödülün sahibi olurken, yeni sezona da kendi açısından iyi bir başlangıç yapmış oldu.Shaun Murphy geri dönüş sırasında rakibi Ding'e sadece 14 sayı verirken 78, 92, 59, 58, 96 ve 86'lık serilere imza attı.

Shaun Murphy geri dönüşüyle ilgili olarak ise "En iyi geri dönüşlerimden biri olmalı belki en iyisi değil olmayabilir ancak bugüne kadarkiler arasında ilk üçe girer." dedi ve sözlerine şöyle devam etti;

"Durum 8-2 olduğunda kazanma ümidimi yitirmedim ve hala kazanabileceğimi biliyordum.Durumu 8-4'e getirdiğimde birşeyler yoluna girmişti ve artık herşey benim için iyiye gidiyordu.Ding kaybetmesine rağmen çok iyi oynadı.Kazandığım son 7 framein bir tanesi dışında geri kalanlarda iyi oynadığımı düşünüyorum.

Sezona bir zaferle başlamak her zaman çok güzeldir ve bu formumu sırada ki turnuvaya taşıyabilirim.Crucible'dayken çok fazla antreman yapmam gerektiğini söylemiştim ve çalışmalarım sonuç verdi."


İyi sayılmayacak bir sezon geçirdikten sonra yeni sezona zaferle başlayan Murphy bakalım formunu gelecek turnuvlara da taşıyabiliecekmi.Shaun Murphy geçen sezonda Premier League'de zafere imza atmıştı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder