1 Mayıs 2010 Cumartesi

Mark Allen Memnun Değil


Hatırlayacaksınız ki Mark Allen geçen hafta Mark Davis ile yaptığı son 16 maçında The Crucible tarihinin ilk 146'sını gerçekleştirmişti.Ayrıca bu seri düne kadar tek kişi tarafından gerçekleştirilen en yüksek seri olmaya devam ediyordu ve Mark Allen bir 147 ya da 146 gelmediği takdirde 10 bin £'luk ödülü tek başına alacaktı.Ancak beklediği gibi olmadı ve dün Graeme Dott, Selby karşısında bir 146 gerçekleştirdi ve hem ödüle ortak oldu hem de The Crucible'ın ikinci 146'sını gerçekleştirdi.

Konuyla ilgili olarak ise Mark Allen eğlenceli açıklamalarda bulundu. "Üzgünüm çünkü Dott beni sadece turnuvadan elemekle kalmadı bir de en yüksek seri ödülüme ortak oldu." dedi ve ardından gülüşmeler oldu.Hatırlayacağınız gibi Graeme Dott çeyrek final mücadelesinde karar frameine giden maçı 13-12 kazanarak Mark Allen'ı turnuva dışına itmişti.

Mark Allen sözlerine şöyle devam etti "Evdeydim ve televizyon kanallarını değiştiriyordum.Birden Graeme'i gördüm ve skor 40-0'dı.Topların yerleri de çok iyiydi ve kendi kendime 'Hadi' dedim.Dürüst olmak gerekirse 146'yı gerçekleştirdiğimden beri bir 147'nin daha iyi olacağını düşünüyordum."

"Graeme Sheffield'a geldiğinden beri harika bir oyun oynuyor.Turnuva başında onunla karşılaşacağımı pek düşünmüyordum ama şu anda herkesi yenebilecek gibi görünüyor.Olası bir şampiyona elenmiş olmaktan dolayı da kendimi kötü hissetmiyorum her ne kadar paramın yarısına ortak olmuş olsa da."

Mark Allen ayrıca işlerin bazen daha da kötü gidebileceğini düşünüyor, "Ümit ediyorum ki Manchester United bu hafta sonu ihtiyacımız olan 3 puanı alacak,eğer aksi olursa çok kötü bir hafta olacak."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder