9 Mayıs 2010 Pazar

Higgins "Adımı Temize Çıkarağım"


Son zamanların en çok konuşulan olaylarıyla ilgili olarak Higgins'ten yeni bir açıklama geldi.

İskoç oyuncu maruz kaldığı suçlamalarla ilgili olarak yine "Tamamen masumum." dedi.İşte Higgins'in açıklamaları;

"Medya tarafından maçlarlarda skora etki edecek olaylar ve maç sonuçlarına bahis oynamakla suçlandım.Bu iki iddaa için şunu diyorum 'Tamamen masumum.' ve adımı temize çıkaracağım.

Geçen hafta her türlü durumu yaşadım ve tecrübe ettim.Umutsuzluk, hayal kırıklığı, öfke, ihanet.Snooker benim hayatım ve bana çok iyi geliyor.Snooker ile geçirdiğim yılların çok iyi olduğunu düşünüyorum.Yine söylüyorum, 18 yıllık kariyerimde ne bilerek bir pot kaçırdım ne de bilerek bir frame kaybetmeyi düşündüm.

Snookerın büyüsünü kasabalara, şehirlere, ülkere yaymak istiyordum.Sadece televizyon başından snookerı izlemiş olanlara bu hissi yaşatmak istiyordum.Kendimi bu konuda bir elçi gibi görmek istiyordum.Geçen hafta olanlara rağmen, hala kalbimin derinliklerinde birşeyler var."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder