2 Nisan 2010 Cuma

Williams ve Carter Yarı Finalde

Çin Açık'ta son yarı finalistler de belli oldu.Sabah seansında Ding ve Mark Allen'ın rakiplerini geçmesinin ardından kalan son iki yarı finalist tamamlanan maçlarla belirlenmiş oldu.

Eski günlerine atıfta bulunurcasına iyi derecede iyi bir oyun oynayan M.J. Williams rakibi Marco Fu'yu 5-1 ile geçti.Maçta izleyenlere küçük çapta şovlarda izleten Williams final için aday olduğunu çoktan gösterdi bile.Maç içerisinde bir de 116'lık bir yüzlük seri gerçekleştiren Mark Williams maç ile ilgili olarak "Maçta yeterince sağlam oynadım.İyi seriler gerçekleştirdim ve Fu'nun hatalarını cezalandırdım.Burada geride kalan üç maçta oynadığım oyunu sürekli sergilersem geçilmesi zor bir rakip olacağımı düşünüyorum.Kazandığım her maç bana ayrı bir güven veriyor." dedi.

Mark King'i 5-1 ile geçerek yarı finale yükselen bir diğer isim olan Captain Ali Carter "Son üç turnuvadan beri istikrarlı bir oyun oynuyorum ve bu Sheffield için iyi bir hazırlık oldu.Sadece oyunumu oynamaya çalışıyorum ve sonuç için endişelenmiyorum.Kazanmakla ilgili bir beklentim yok konsantrasyonumu toplara veriyorum ve neler yapabildiğimi görmek istiyorum.Kaybedersem sadece buradan gitmiş olurum." dedi ve yarı finalde ki rakibi Mark Williams ile ilgili olarak ise şunları söyledi:

"Mark eski formuna geri döndü ve harika oynuyor.Beni Masters'da elemişti bu yüzden tekrar onunla karşılaşmak güzel olacak."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder