9 Nisan 2010 Cuma

Ebdon Formundan Memnun



Dünya Şampiyonasına sayılı günler kaldı.Heyecan giderek artıyor.Eski şampiyonlardan biri olan Peter Ebdon Sheffield öncesinde formunun bu sezon ki en iyi seviyesine gelmiş olmasından memnun.

Ebdon 2002 yılında ki finalde Dünya Şampiyonasına damga vurmuş Stephen Hendry ile oynadığı finali 18-17 kazanmıştı.Peter bu sene Çin Açıkta çeyrek finale yükselme başarısı göstermişti.

"Çin'de iyi bir oyun oynadığımı hissettim.Özellikle Neil Robertson ile yaptığım maçta.Çeyrek finalde Ding'e kaybettim ama o maçta fazla hata yapmadım.Ding fazlasıyla iyi oynadı.Şu anda Sheffield'a çok uzakta olduğumu düşünmüyorum.Sezon başlarında kalçamla ilgili bir sorunum vardı ancak şu anda düzeldim ve uzun süreli maçlar çıkarabilecek bir durumdayım."

Peter Ebdon geçici sıralamada 15. sırada ve rakipleri ile arasında yakın bir puan farkı var.Ebdon The Crucible'da ilk tur maçında eski şampiyonlardan Graeme Dott ile karşılaşacak.Dott bu turnuvada ki zaferine 2006 yılında Peter Ebdon'ı yenerek ulaşmıştı.

"İkimiz içinde zor bir maç.Graeme her zaman kazanabilecek iyi bir oyuncu." diyerek rakibi Graeme ile yapacağı maç hakkında ki görüşlerini de belirtmiş oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder