25 Şubat 2010 Perşembe

Mark İçin Duygusal Gün



Mark Selby üzerinde hissettiği sorumluluğu yerine getirdi ve Leicester'da ki Loros bakımevine ziyarette bulundu.Bakımevinin koruyucusu görevini üstelenen Mark'ın babası 1999 yılında akciğer kanseri teşhisi konulduğunda burada bir süre kalmıştı.

Mark geçen hafta gerçekleştirdiği ziyaretinde burada bulunan gönüllülerle, hastalarla ve Loros'un yöneticisi ile birlikte vakit geçirdiler.Masters şampiyonu "Bana Loros için gönüllü olur musun dediklerinde bu teklifi havada kaptım.Çünkü benim babam da burada bulunmuştu ve burada ihtiyacı olanlara yardım etmek için iyi bir fırsattı.Buraya tekrardan gelmek bana iyi ve kötü hatıralarımı hatırlattı.Burada babamı ziyaret etmek beni alt üst etmişti ancak burası babamın bulunması gereken iyi bir yerdi." dedi.

Loros'un yöneticisi ise Mark'ın ziyaretinden bir hayli memnun olduğunu belirtti.

Klinik tedavi uzmanı Rachel Atkinson ise "Onunla tanışmak güzel ve bir çok yıldızı burada ki bakımevimizde görmek çok hoş." dedi.

Loros'un en büyük destekçilerinden biri olan Adrian Walker ise konuyla ilgili şunları söyledi : "Mark'ı seviyorum ve kendisi zeki birisi.Buraya tanınan birini kazandırmış olmak çok iyi, genç ve dinamik birisi."

Çeviri kaynağı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder