27 Şubat 2010 Cumartesi

Lee'nin Tutuklanması Süpriz Oldu

Eurosport'un blog yazarı Mark Selby'nin yazısını çevirerek sizlerle paylaşıyorum.



Dünya Şampiyonası ön elemeleri bu cuma başlıyor ve bir çok oyuncu içinde gergin anlar başlıyor.

Bugün Leicester'lı oyuncu Ben Woollaston ile pratik yaptım.Kendisi de ön eleme maçlarında yer alacağını ve profesyonel turda yerini garantilemek için iki maç kazanmak zorunda olduğunu bana söyledi.
İlk maçını pazartersi günü yapıyor ve ben de onu izlemeye gideceğim.Bu maçı kazanmaya ihtiyacı var.
Aslında snookerda vaktinizi diğer arkadaşlarınızın iyi sonuç almasını bekleyerek geçiremezsiniz, kendi oyununuzla ilgilenmek zorundasınız.Ancak ben Michael Holt'un da Crucible'da yer almasını istiyorum.

Michael benim antreman arkadaşım ve şu anda ilk 16 dışında kalabilir.Ancak hala bir şansı var.Açıkcası Michael geçtiğimiz turnuvalarda iyi performanslar ortaya koyamadı.Ancak Sheffield'da bunu başarırsa ilk 16'ya sızabilir ve bunu yapabilecek yeteneği var.
Bir diğer antreman arkadaşım olan Joe Perry'de ilk 16 dışında kalma tehlikesi yaşıyor.

Stephen Lee'nin yasa dışı bahisten dolayı tutuklanmasıyla ilgili haberler bende büyük bir şok yarattı.
Bence spor için bahis oynanmasında bir sıkıntı yok ancak Lee'nin olayında bahsedildiği gibi durumların gerçekleşmemesi için bazı şeyler gözden geçirilebilir.
Stephen Lee'nin isminin bu olaya karışmış olması beni şaşırttı.Kendisi gerçekten çok iyi bir insandır ve ben kendisiyle ilgili bu tür bişeyi önceden hiç duymadım, ne bir söylenti ne de başka bir şey.
Bu aralar gayet iyi bir snooker oyunuyor ve bir çok kişiyi yenebilecek bir düzeye sahip bu yüzden Lee'nin bu tür sözde aktivitelere yönelmesi için bir sebep göremiyorum.

Kız arkadaşımla beraber Dubai'de ki tatilimizden yeni döndük.Bizim için güzel bir tecrübe oldu.Bu benim yurt dışıdna yaptığım ilk tatilimdi ve gerçekten eve dönmeyi istediğimi farkettim.Ancak çok pahalıydı ve Masters'da kazandığım ödül bu konuda bana yardımcı oldu diyebilirim.Ama bu demek değildir ki bu durum biraz can sıkıcı.

Bence bu kendimi deşarj ederek rahatlamak için uygun bir zamandı.Evet, sezon içerisinde bu tür aktiviteler yaparsanız oyununuzda biraz düşme olabilir ama önümüzde ki turnuvaya kadar biraz zaman var.Şu aralar antremanlara tekrar başladım ve kendimi tamamiyle Çin'e odakladım.

Dubai'ye gitmeden önce Ronnie,Shaun ve Steve Davis ile Avusturya'daydım.(Ronnie & friends Tour) Orada Shaun Murphy ile en iyi 5 frame üzerinden bir maç yaptım ve 3-1 kaybettim.Daha sonra ise hep beraber hızlı bir şekilde maçlar yaptık.

Gerçekten güzel bir turdu, Avrupa'nın göbeğine gittik ve en az 1500 kişi bizleri izledi.Bu da snookerın ne kadar bilinen bir spor olduğunu göstergesi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder