27 Ocak 2010 Çarşamba

Williams Evinde Rahat



Gallerli oyuncu Mark Williams bugün karşılaştığı rakibi Fergal O'Brien'i 5-2 ile geçerek son 16'ya kaldı.İzleyenlere eğlenceli bir maç izleten Gallerli maç sonunda şu açıklamalarda bulundu:

"Mutluyum.İyi bir iş başardım ancak maç esnasında gerildim.Burası benim evim ve en iyisini yapmaya çalışıyorum.Ayrıca turnuvayı evimde televizyondan takip ediyorum."

Mark Williams son 16'da ki rakibi olan Andrew Higginson için ise şunları söyledi:

"Kendisiyle daha öncede karşılaşmıştık ve o maçı kazanmıştım.Kendisinin son 32'den 16'ya yükselmesini bekliyordum.Diğer sandalyede kim oturuyor yani rakibim kim benim için pekte önemli değil.Ben masada ki toplarla oynuyorum.Seyirci desteği arkanızda olursa size bir kaç frame kazandırabilir.

Öte yandan turnuvanın süpriz sayılabilecek skorlarından biri Jamie Cope-Ding Junhui maçından geldi.Cope, Çinli oyuncuyu 5-3 ile geçerken bir sonraki turda Ronnie O'Sullivan'ın rakibi oldu.24 yaşında ki genç oyuncu maç sonrasında şunları söyledi:

"Gerçekten iyi oynadığımı düşünüyorum.Bu işi başardığım için mutluyum çünkü şu ana kadar sabit bir şekilde ilerleyen bir sezon geçiriyordum.GrandPrix'te talihsiz bir kura çektim.Uk Championshipte biraz daha iyisini yapmak istedim sanırım daha iyisini yapabilirdim.Burada maç kazandığım için mutluyum.".

Son 16 turunda karşılaşacağı Rocket için ise "Bir kaç sene önce UK Championship çeyrek finalinde Ronnie'yle karşılaşmıştım.İyi bir maç olmuştu ve iyi bir oyun oynamıştım.O yüzden endişelenmem için bir sebep yok."

Günün diğer maçında ise Graeme Dott 2-0 geriye düştüğü maçta Joe Perry'i 5-3 ile geçerek bir üst tura adını yazdıran diğer bir isim oldu.

Öte yandan turnuvanın en yüksek serisi bugün Jamie Cope-Ding Junhui maçından Ding'den geldi.132'lik bir seri yapan Çinli oyuncu bu seriyi geçen olmazsa 2 bin £'un sahibi olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder