18 Aralık 2009 Cuma

Ronnie'nin Gözü Hendry'nin Rekorunda



Ronnie O'Sullivan eğer kariyeri yeterse snookerin en prestijli turnuvalarını 6 kere kazanabileceğine inandığını söyledi.Ronnie geçen sezon Mark Selby'i 10-8 yenerek kariyerinde 4. Masters şampiyonluğunu kazandı.Bu zafer Ronnie'yi S.Hendry'nin rekoru olan 6 şampiyonluğa biraz daha yaklaştırdı.10-17 Ocak tarihleri arsında oynanacak olan Masters'da ünvanını korumak isteyen Ronnie sözlerine şöyle devam etti:

"Eğer önümüzde ki 10 sezon oynarsam 6 taneden fazla şampiyonluk kazanabilirim.6 UK Championship , 6 World Championship ama eğer uzun süre oynarsam.Masters benim sevdiğim bir turnuva.Tüm büyük turnuvaları seviyorum.Londra'nın seyircisi özel ve bana şampiyonluğa ulaşmam için yardımcı oluyor."

Geçen sezon Masters'dan bir kaç gün önce ıstakası kırılan Ronnie şampiyonluk konuşmasında bunun önemli bir zafer olduğunu söylemişti.Ronnie kendisini 07-08 sezonunda Dünya Şampiyonluğuna ve UK Champinship Şampiyonluğuna taşıyan ıstakasını kaybettiği içinde üzgün olduğunu itiraf etti.

"Yeni ıstakamla turnuva kazanmak çok güzel.Eski ıstakamla toplar kaçırıyordum.Neler yapabileceğimi biliyordum ama istediğim gibi oynayamıyordum.Istakamı kaybettiğim için üzgünüm çünkü zor bulduğum güzel bir ıstakaydı."

Rocket efsane olacak 9-8'lik John Higgins maçından sonra gözünü Masters ilk tur maçına çevirdi ve rakibi Neil Robertson hakkında şunları söyledi.

"Neil bir kaç turnuva kazandı ama oldukça genç yaşında kazandı.Neil çok iyi bir oyuncu ama buraya gelen 16-17 oyuncu arasında pek bir fark yok.Onlar da tekniğe sahipler ve uzun topları pot yapabiliyorlar."

Bu açıklamalardan anlayacağımız üzere Ronnie Big Brother programına katılmayacak,zaten biz de katılmayacağını düşünüyorduk.Kendisini bu sene de Masters şampiyonu olarak görmek isteriz.

Worldsnooker.com'dan çevrilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder