17 Aralık 2009 Perşembe

Mark Allen Q&A'de



Mark Allen Q&A(worldsnooker.com'dan çeviridir.)

The Crucible yarı finalistinden sizlere;

Geçmişten aklında kalan bir olayı anlatır mısın?
Okulda ki ilk günüm.Bazı sebeplerden dolayı yerel bir gazetenin fotoğrafçıları okulda çocukların fotoğraflarını çekiyordu ve ben de o çocuklarla beraber gazeteye çıkanlardan biriydim.

Seni en çok ne üzer?
Ailemden birini kaybetmek.Biz beşimiz ya da altımız gerçekten çok yakınız ve birimizin aramızdan ayrılması gerçekten çok zor olacak.

Eğer hayatınla ilgili bir film yapılsaydı,başrolü kime verirdin?
Jim Carrey.Gerçekten çok eğlenceli biri ve hayattaki kötü şeyleri iyiye dönüştürebilir.Favori filmim ise Yalancı Yalancı.

En lezzetli bulduğun şey nedir?
Cipsler.Aslında şu sırada yiyorum.Çikolatayı gerçekten sevmem ama çok fazla cips yerim.Her çeşidini severim ama birini birinci seçmem gerekirse bu peynirli ve soğanlı olur.

Okul hayatında canını en çok sıkan şey neydi?
Birşeyler çaldığım için okuldan uzaklaştırılmıştım.Sınıftan ve sınıftaki çocuklardan birşeyler çalmıştım.Kendimi cesur hissetmiştim.Aslında birkaç kez uzaklaştırıldım ama en kötüsü buydu.Babam çok kızmıştı ve ben de daha sonra dersimi almıştım.

Bugüne kadar aldığın en pahalı şey nedir?Ev,araba?
2000£ değerinde bir Tag Heuer marka saat aldım.Çok fazla alınası bişey değildi.Almak için bir süre düşündüm.Kendim için bu kadar para harcamam ama almaya karar verdim.Hergün baktığınız bişey netice de.Şöyle düşündüm "bu benim ve bunu almak için çok çalıştım."

Özellikle hangi tür müzik sana ilham veriyor?
Favori parçam Michael Jackson'ın Billy Jean parçası.Onun öldüğüne inanamıyorum.Onu canlı olarak dans ederken görmeyi seviyordum.O popun kahramanı ve müzik onsuz bugünki yerinde olamayacak.Dünya için bir kayıp.

Eğer bir zaman makinen olsaydı ve geleceğe veya geçmişe gitme şansın olsaydı,nereye giderdin?
Genç olduğum zamanlara dönerdim ve profesyonel bir futbolcu olmaya çalışırdım.Tabi ki Manchester United'da.Ama snooker oyuncusu olmaktan mutluyum ve kendimi şanslı hissediyorum.

Eğer dünyaya bir hayvan olarak gelebiseydin,ne olurdun?
Mutemelen köpek çünkü onlar iyi hissettiriyorlar.İnsanlarla beraber kalıyorlar ve erkeklerin en iyi arkadaşları.Yerleşik bir hayata geçtiğimde ve bir ailem olduğunda evimde bir köpeğin olmasını isterim.

Alıntı worldsnooker.com

Bookmark and Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder