18 Mart 2013 Pazartesi

Ding, Vurdu Gol Oldu

PTC Büyük Finali'nde Ding, sarsılmaz iradeli rakiplerden Neil'ı geriden gelerek geçti ve şampiyonluk kupasını kaldırdı.



Turnuva başından sonuna kadar fevkalade performans gösteren Ding şampiyonluğa adını yazdırdı.Güçlü rakibi Neil'a karşısında 3-0 geriye düşen Çinli üst üste dört frame alarak kupanın sahibi oldu.

Maçın altıncı frameinde kritik kahverengiyi harika şekilde pot yapan Çinli 3-3'ü bulmayı başardı.Son framede bulduğu tek şansı harika kullanan 25 yaşındaki oyuncu maçtan 4-3 galip ayrıldı.Maçta uzun mesafe başarısını %100 gibi inanılmaz bir seviyede tutan Ding, pot başarısını da bir o kadar inanılmaz olan %99 seviyesinde tutmayı başardı.Ding son sıralama zaferini geçtiğimiz yıl tam da bu sıralarda Galler'de yaşamıştı.

Ding'in bu şampiyonluğu kariyerindeki sıralama zaferi sayısını altıya yükseltirken, 100 bin £'luk ödülü de beraberinde getirdi. Ayrıca oyun bu turnuvada beşinci resmi maksimum serisini gerçekleştirdi.Oyuncunun maç sonu açıklamaları şöyle;

"Hafta boyunca çok iyi oynadım.Tabi biraz yorucu oldu çünkü dört maçımı son framede kazandım.Bu maçlarda gelen şansları iyi kullandım, yüksek seriler gerçekleştirdim ve savaştım.Artık daha çok tecrübe sahibiyim ve yakın geçen maçları ilk bulduğum şansta sonlandırabiliyorum.İşin sırrı iyi iyi konsantre olmakta.Sene boyunca iyi çalıştım, iyi oynamadığım turnuva sayısı bir kaç tanedir.Şu an kendime güvenim yerinde ve bu formla daha fazla zaferler kazanabilirim.Antrenmanlara devam edeceğim.Maçlardan keyif alıyorum ve artık yüksek seriler gerçekleştiriyorum."

Neil geçtiğimiz yıl da yer aldığı PTC finalinde Stephen Lee'ye 4-0 kaybetmişti.Bu mağlubiyetiyle beraber Neil son üç sıralama finalinden eli boş dönmüş oldu.Avustralyalı bu sezon Judd'a kaybettiği International Championship finalinin ardından PTC Finalin'de de hüsrana uğradı.Robbo son sıralama zaferini 2010 World Open'da Ronnie'ye karşı almıştı.

Snooker takviminde Dünya Şampiyonasına tek basamak kaldı.25 Mart-1 Nisan tarihinde düzenlenecek Çin Açık'ın ardından takvimler 20 Nisan'ı gösterdiğinde büyük heyecan başlangıcını yapacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder