10 Eylül 2012 Pazartesi

Lawler'dan Altın Vuruş

Birleşik Krallık PTC'lerinin üçüncüsü olan UKPTC3 dün sona erdi.İki ay önce 41 yaşına basan Lawler kariyerinin ilk profesyonel zaferine ulaştı.



2011-2012 sezonunun ardından ana turdaki yerini kaybeden Lawler büyük bir geri dönüşe imza attı.Bu yıl QSchool'a katılarak ana tur hakkını yeniden elde eden oyuncu rakiplerini bir bir geride bıraktığı UKPTC3'de kariyerinin en önemli zaferine ulaştı.

Finalde Marco Fu'yu 4-2 geçmeyi başaran Liverpool doğumlu oyuncunun geçmiş dönemde ki en büyük başarısı final oynadığı 96 International Open'dı.Maça 114 ile başlayan ve önemli bir frame çalma ile 2-1 öne geçen Lawler skor dengeye gelse de maçtan galibiyetle ayrılan taraf oldu.

Yarı finalde Dale, çeyrek finalde Lee'yi geride bırakan Rod'un maç sonu açıklamaları şöyle;

"Sıralama puanı taşıyan bir turnuvayı kazanmak onur verici.Turnuva boyunca iyi işler çıkardığım maçlar oldu.Yarı final öncesinde 4-3 kazandığım maçların ardından yavaş yavaş kupayı düşünmeye başladım.Eğer QSchool'da başarılı olamasaydım şu an başka bir işle uğraşıyor olurdum ve snooker benim için sadece bir eğlence olurdu.Ancak olan bitenler devam etme konusunda haklılığımı gösterdi.Hayatımın en iyi oyununu oynuyorum ve bu şekilde devam edersem herkesin başına iş açabilirim.Bu yıl ki bazı büyük turnuvalarda yer almak istiyorum."

Verdiği aranın ardından UKPTC3 ile tekrardan tura dönen Ronnie ilk turdan turnuvaya veda etti.Simon Bedford'a 4-3 kaybeden Rocket'in, hiç bir pozisyonda güvenli vuruş denemeden pot denemesinde bulunması dikkatlerden kaçmadı.

Snooker takvimi önümüzde ki hafta tekrar Çin'e dönüyor.2007 yılından beri gerçekleştirilen Shanghai Masters 17-24 Eylül tarihlerinde gerçekleştirilecek.

Fotoğraf:Janie Watkins

1 yorum:

  1. selamlar .Roketin maçının birkaç frameni netten izleme fırsatı buldum.Roket bu maçta kafa olarak yokmuş gibi geldi bana.Rakip te okkalı değildi.Yüzde 50 lik roket bu adama frame vermezdi.Tamammen kendini denemek için çıktığını düşünüyorum.Bence hiç antrenman yapmadan çıktığını da iddaa edebilirim.Herhalde hiç antrenman yapmadan ne kadar iyi oynuyorum sorusunun cevabını aradı.Rakibi tanıdık simalar olsaydı bu kadar rahat oynayamazdı.Şampiyon olan Roda tebrikler.Adam m.Williams ve dominic daleyi ezmiş.Finalini izlemedim ama adam haketmiş.Wildcardlardan biraz verirlerde TV de de izlemek isteriz en azından 1 maçını...

    YanıtlaSil