22 Eylül 2012 Cumartesi

Higgins Döndü

Yarı final gününün kapanışında Higgins vardı.İskoç oyuncu uzun bir sürenin ardından sıralama finalinde yer almayı başardı.



Şampiyonluklarla dolu 2010-2011 sezonunun ardından kafa olarak da çok yorulan ve uzun bir süredir finallerde yer alamayan Higgins bu özleme son verdi.Murphy karşısında 6-3 galip gelmeyi başaran Wizard kariyerinin 39. sıralama finaline ulaşmış oldu.

Her iki oyuncunun iyi başladığı maçta temponun düşmesiyle seans arasına 2-2 ile gidildi.3-2 geriye düşen Higgins devam eden sürede çok iyi frameler çıkarmayı başardı.Güvenli vuruşlarını toparlayan, uzak mesafelerde başarılı olan ve yüksek seriler üreten İskoç oyuncu 3-2 geriye düştükten sonra rakibine sadece 5 sayı verdi.Maçın sekizinci frameinde bir de 135'lik seri gerçekleştiren Higgins şimdiden garantilediği 30 bin £'luk ödülüne 2 bin £ daha ekledi.

John Higgins son sıralama finalini yine Judd Trump ile 2011 Dünya Şampiyonasında oynamış ve izleyicileri büyüleyen maç Higgins'in 18-15'lik galibiyetiyle sonuçlanmıştı. Ayrıca Higgins kariyerinde ilk kez Shanghai Masters finaline de yükselmiş oldu.

Fotoğraf: Monique Limbos

2 yorum:

  1. merhaba,turnuvadan önce kimleri finalde görmek istersiniz diye bir soru sorulsaydı inanın bu iki ismi yazardım:)neticede ikisi finalde şimdi.ben judd karşısında murphy'yi görmek istemezdim çünkü ben bile çekiniyorum.duruşu,köprüyü kuruşu,beyazı kontrol edişi bile ürkütücü.hem moralde bozabilir diye düşünüyorum.zira judd buna çok elverişli duygusal olarak.higgins sadece kendi oyununu düşünerek oynuyo bana kalırsa.(dört snooker'dan oyunu bırakmaması bozabilir belkide)çok keyifle izlenecek bir maç olacağı kanaatim var.heyecanla bekliyorum:)
    - judd'un kariyerinin kalanında başına dert olarak neil'i bende görebiliyorum ancak çabuk kırılıyo onun direnci.selby, yokya sorunları var onun uzun süre oynayamaz bence:)teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de sizi bekliyordum Suat Bey.

    Maç sonunda Judd'ın gerginliği pek bir belliydi.Geriden gelen sağlam oyuncular çok canını yakabilir ileride.Selby'nin sorunları olduğuna kesinlikle katılıyorum ama bilirsiniz Selby Ronnie, Judd gibi akıcı oynamayı seven oyuncuları bezdirme yolunu seçiyor hep.Bunu Judd'a da uygulayacaktır sık sık.

    Aslında ileride Judd'a sıkıntı açabilecek oyuncular için fazlaca adayım var ama şimdiden söylemeyeyim :)

    Son olarak Higgins Judd için çok daha tehlikeli.Shaun maçtan kolay kopup gidebilen bi yapıya büründü son 2 yılda.Hele beklentiyle çıktığı maçlarda işler yolunda gitmezse fiyaskoya dönüyr her şey.Higgins ise frame frame oynayan bir adam.Bir önceki framede rezalet oynasa bile hemen ardından 147 patlatır kimse de şaşırmaz.Bakalım neler olacak.

    Tahminim tabii ki Higgins kazanır :)))

    YanıtlaSil