30 Haziran 2012 Cumartesi

Wuxi Classic 6.Gün

Sezonun açılışında final gününe gelindi.APTC'den zaferle dönen Bingham finalde ki yerini yine almayı başardı.



Sıralama niteliğini bu yıl üstüne örten Wuxi'de ilk finalistler belli oldu.APTC1'in galibi Bingham ile daha önce Çin'de şampiyonluk yaşamış olan Walden şampiyonluk mücadelesi verecek.

Günün ilk maçında Bingham ve Mark Davis sahne aldılar.Turnuvanın ilk turundan beri tüm maçlarını karar oyunlarında kazanan Bingham yine aynı şekilde galip geldi.Maçtan 6-5 galip ayrılan Essexli oyuncu rakibinin maça gergin bir şekilde başlamasını iyi kullandı ve 4-0 öne geçti.Ancak seans arasından sonra gerginliğini bir nebze atan ve iyi seriler inşa eden Davis skoru 5-4'e getirdi.Ancak pes etmeyen Bingo maçta dengeyi kurduktan sonra 134'le kapanışı yaptı ve finalin kapısından giren ilk oyuncu oldu.Bingham'ın maç sonu açıklamaları şöyle;

"Finalde olduğum için oldukça şanslıyım.O iki frame'i nasıl aldığımı bilmiyorum ama artık rahatlayabilir ve yarını bekleyebilirim.Hafta boyunca oynadığım gibi oynarsam iyi bir şansa sahip olurum.Maçı 6-0 ya da 6-5 kazanmış olmanız bir şeyi değiştirmez.Sonuçta kazanırsınız.Kendime ve oyunuma güveniyorum, iyi bir oyun oynuyorum.Belki frameler kaybediyorum ama iyi skor üretebiliyorum ve açık oynuyorum.Bu şekilde devam ettiğim sürece mutlu olacağım."

Finalin son ismi de akşam seansında belli oldu.İlk maça göre daha açık ara giden mücadeleyi Walden 6-1 kazandı ve kariyerinin ikinci sıralama finaline ulaştı.Eski Shanghai şampiyonu maç sonunda şunları söyledi;

"Seans arasına 3-1 gitmek iyiydi.Marcus bir frame çalmıştı ve ötekini de çalabilirdi.Açıkçası çok zor bir maçtı ve zor olacağı başından belliydi.Yarın iyi bir final olacaktır.Stuart'la benzer oyun karakterine sahibiz, ikimizde açık oynayıp seri üretmekten keyif alıyoruz.Tamamen yarına konsantreyim.Benim için iyi bir test olacak."

Wuxi'de şampiyon en iyi 19 frame üzerinden oynanacak maçla belirlenecek.Yarının tv yayın akışına buradan ulaşabilirsiniz.

Fotoğraf: top147.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder