29 Haziran 2012 Cuma

Wuxi Classic 5.Gün

Wuxi'de çeyrek final günü geride kalırken, yarı finalistlerin tamamı keskin bir görüntü çizdi.



Wuxi Classic'te bitişe bir adım kaldı.Çeyrek finallerin tamamlandığı beşinci günün ardından yarı finalin dört ismi belli oldu.

Turnuva başından beri çıktığı iki maçını da karar oyununda kazanan Bingham bugün bu alışkanlığından taviz vermedi.Selby karşısında üstünlüğü büyük ölçüde kuran Bingo 4-2 öne geçmeyi de başardı.Ancak geri dönüşleriyle meşhur Selby maçtan kopmadı ve skoru 4-4'e taşıdı.Karar oyununda bulduğu tek şansı hatasız şekilde kullanan ve 76'lık serisinin ardından rakibinin elini sıkan Bingham, APTC1 ile açılışını yaptığı sezonda ki iyi koşusunu sürdürdü.Oyuncunun maç sonu açıklamaları şöyle;

"İyi bir maçtı.Mark çok iyi oynamadı çünkü sezonu henüz açtı.Neyse ki 5-4 kazanmayı başardım.Son framede iyi bir seri yaptım ama maç 5-2 bitmeliydi.Mark'ı da tebrik ediyorum çünkü iyi bir geri dönüş yaptı.Yarı finalde olmak güzel.Mark Davis ile yarı final oynamak güzel olacak çünkü çok iyi arkadaşız.Ayrıca maç zor olacaktır çünkü birbirimizi iyi tanıyoruz.İyi oynamadan yarı finallere gelemezsiniz.Umarım iyi oynamayı devam ettirebilirim."

Günün ilk yarı finalisti Mark Davis oldu.Kısa sürede İskoç rakibini saf dışı bırakan oyuncu oynadığı harika oyunla Dott karşısında 5-0 galip geldi.39 yaşında ki oyuncu kariyerinde ki ilk yarı finalde Stuart Bingham ile mücadele edecek.

Kalan oyuncular arasında favori olmaya daha yakın gözüken Mark Williams da turnuvaya elveda dedi.Maçın ilk iki frameinde büyük şanssızlıklar yaşayan Gallerli sürekli geriden takip ettiği mücadeleyi 5-3 kaybetti.Yarı finale ulaşan Campbell'ın uzun mesafe potlarda ki başarısı rakibine karşı en büyük silahı oldu.İskoç oyuncu da tıpkı Mark Davis gibi kariyerinin ilk sıralama yarı finaline ulaştı.

Ronnie'yi geçerek şampiyonluğa ulaştığı Shanghai Masters'dan sonra bir türlü yeni bir zafere ulaşamayan Walden da final için şansını korumayı başardı.Milkins'e karşı kötü başladığı maçı iyi bitirmeyi başaran İngiliz oyuncu seans arasından sonra kendine gelmeyi başardı ve maçı 5-3 kazandı.3-2 geriye düştüğü maçta 3-3'ü bulan ve ardından da iki yarım yüzlük seri gerçekleştiren Walden maç sonunda şunları söyledi;

"Bir önceki maçta Perry'e elebilirdim.O yüzden burada olduğum için şanslıyım.Oyunun ikinci yarısında oynadığım oyun için de mutluyum.Maça kötü başladım, güvenli vuruşlarım kötüydü.Seans arasından sonra biraz rahatlamayı başardım ve skoru 3-3'e getirdim.Ardından da iyi bir oyunla kalan iki frame'i aldım.Marcus'la zor bir maç olacak, uzun bir süredir oyunun içerisinde ve yeterince tecrübesi var.Eğer finalde olmak istiyorsam çok iyi oynamam gerek.Umuyorum gereğini yapabilirim."

Wuxi'de yarı final maçları en iyi 11 frame üzerinden oynanacak.Yarı finallerin tv yayın akışına buradan ulaşabilirsiniz.

Fotoğraf: top147.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder