10 Mart 2012 Cumartesi

U21 Şampiyonu Leslie

Bugün sona eren Avrupa U21 şampiyonasında İskoç oyuncu Leslie şampiyon oldu.


Bulgaristan'da düzenlenen 2012 21 yaş altı şampiyonası sona erdi.Geçtiğimiz yıl da finalde yer almasına rağmen Polonyalı rakibi Kacper'e kaybetmiş olan Leslie bu yıl fırsatı iyi kullandı.

Çok iyi bir oyun sergilediği final maçında 14 yaşındaki rakibi Shane Castle'ı 6-2 geçen İskoç oyuncu önümüzde ki sezon için ana turda yer alma hakkını kazanmış oldu.Kazandığı framelerin dördünde 76, 121, 100 ve 91'lik seriler gerçekleştiren, skorun 3-1'e gelmesi muhtemel olan anda ise renklilerin zor pozisyonlarına rağmen harika bir masa temizlemeye imza atan 19 yaşında ki oyuncu, yarı finalde Sam Harvey'i 5-0 geçmişti.Genç oyuncunun maç sonu açıklamaları şöyle;

"Hala inanamıyorum.Rüyada gibiyim.Geçen yıl finalde kaybetmek üzücüydü.Bu yıl daha sağlam bir şekilde buradaydım.Shane harika bir oyuncu ve çok büyük bir gelecek onu bekliyor.İskoçya'dan gelen destek harikaydı.Her hafta Marcus Campbell ve Anthony McGill ile antrenman yapıyorum.Higgins'le de bir kaç maç yapmışlığım var.Bu aşama kaydetmek için en iyi yol ve bana yardımcı oldu.Önceden bir kaç PTC'de oynamıştım ama büyük turnuvalar tanışmadığım bir şey.Gerçekten sabırsızlanıyorum."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder