16 Mart 2012 Cuma

PTC Final 2.Gün

Galway'de son 24 turu maçlarının tamamlandığı ikinci gün geride kaldı.



İkinci güne damgasını vuran isim Jamie Jones oldu.Gallerli oyuncu güçlü rakibi Higgins'e karşı elenmenin eşiğinden dönerek üst tura yükseldi.3-1 geriye düşmesine rağmen üç frame üst üste kazanarak geri dönen Jones maçtan 4-3 galip ayrılırken ikinci turda adını Higginson'un rakibi hanesine yazdırdı.Maçın en kritik anı ise beşinci framede yaşandı.Higgins, ihtiyacı olan iki snookerı bulmasına rağmen frame'i kaybedince skor 3-2'ye geldi ve geri dönüşün fitili ateşlendi.Üst turu görmeyi başaran oyuncu maç sonunda şunları söyledi;

"Bu galibiyeti beklemiyordum.İyi oynamamış olmasına rağmen John gibi bir ismi tv maçında yenmek harika.Kaçırdığı bazı potlar beni çok şaşırttı.Kazandığım framelerde akıcı bir oyun oynamayı başardım, John ise tam tersiydi."

Jack Lisowski sık hata yaptığı maçta Neil'a 4-1 kaybederken, Ding son 16 turunda yer almak için çıktığı maçta Woollaston karşısında 4-2 galip geldi.Maçta 105 ve 123'lük iki yüzlük seri gerçekleştiren Çinli oyuncunun galibiyet sonrası açıklamaları şöyle;

"Mutluyum, iyi konsantre oldum ve gerginlik yaşamadım.3-0'dan sonra oyunum biraz bozulmaya başladı ve skor 3-2'ye geldiğinde gelen şansları kullanmak zorunda olduğumu biliyordum.Bunu da başardım."

İlk turda Gould'u 4-1 geçen Lee aynı tarifeyi Holt'a da uyguladı ve çeyrek finale adını yazdırdı.

Tüm çeyrek finalistlerin belirleneceği üçüncü gün maç programı ve yayın akışına buradan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder