8 Ocak 2012 Pazar

Münih'de Kazanan Maguire

İlk tur maçları aralık ayında gerçekleştirilen PTC12'de şampiyonu Maguire oldu.



Son sıralama şampiyonluğunu 2008'de yaşayan İskoç oyuncu uzun bir aradan sonra bir kupa kaldırmayı başardı.

Almanya'nın Münih kentinde düzenlenen ve ilk tur maçları aralık sonunda gerçekleştirilen PTC12'de son 16 turuna kalan oyuncular şampiyonluk için mücadele ettiler.

Hendry'nin final için zorladığı ve karar frameinde kaybettiği maçın ardından finale yükselen Maguire, finalde Joe Perry'i 4-2 ile geçti.

Maçın ilk frameinde maksimum denemesinde bulunan ancak 14. siyahı kaçıran Maguire 105'de kaldı.Maç boyunca seri ortalaması olarak 26 ile oynayan Perry finalde çok etkili olamasa da eskiye dönüş için güven tazelemiş oldu.

Maguire maç sonunda şunları söyledi;

"Hafta boyunca en iyi maçımı finalde oynadım.Christmas nedeniyle fazla antrenman yapmamıştım ve buraya gelirken fazla beklentim de yoktu ama başardım.Belki de işin sırrı bu.Bu günlerde turnuva kazanmak iyi bir başarı.Öz güvenimi tazelemiş oldum ve Masters'ı dört gözle bekliyorum."

Turnuva da şampiyonluk kazandığı takdirde ilk 16'ya girme şansı bulunan Walden çeyrek finalde Perry'e kaybetti.

Son PTC ile beraber PTC sıralamasının zirvesinde Judd kalırken, turnuvaya katılmak için son basamak olan 24. sırada Jack Lisowski yer alıyor.Sıralamanın son haline buradan ulaşabilirsiniz.

PTC Finali, 14-18 Mart tarihlerinde İrlanda'da gerçekleştirilecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder