13 Ocak 2012 Cuma

CLS Grup 1-2

Şampiyonun Premier League bileti aldığı Championship League Snooker başlangıcını yaptı.


CLS'de 9-10 ve 11-12 Ocak'da gerçekleştirilen Grup 1 ve Grup 2 mücadeleleri tamamlandı.(Championship League Nedir?)

Selby, Murphy, Carter gibi isimlerin bulunduğu birinci grupta şampiyon Judd Trump oldu.Grupta dördüncü sırayı alarak grup play-off'una kalan oyuncu yarı finalde Selby'i 3-1 finalde ise Murphy'i 3-2 geçerek final grubuna adını yazdıran ilk isim oldu.

Grubu beşinci sırada tamamlayan Matthew Stevens, play-off'a yükselen ve şampiyon olamayan isimler Mark Davis, Selby ve Shaun ile beraber ikinci grubun yolunu tuttu.İkinci grupta Neil, Mark Williams gibi isimlere karşı mücadele eden Shaun grupta ikinci sırayı aldıktan sonra ikinci grubun finalinde Selby'i 3-0 ile geçerek final grubuna kalan ikinci isim oldu.

İlk grupta beşinci olarak ikinci gruba kalma hakkı kazanan Stevens benzer şekilde yine aynı sırada kaldı.İkinci grubun play-offlarında yer alan Selby, Neil ve Mark Davis ile beraber Stevens üçüncü grupta yer alacak.

Grup-3 maçları 23-24 Ocak tarihlerinde gerçekleştirilecek.İlk iki grup mücadeleleri sonunda en yüksek seri 143 ile Neil Robertson'dan geldi.Shaun maç sonu açıklamalarında şunları söyledi;

"Önümüzdeki Masters'dan önce daha sağlam hale gelmek için iyi bir fırsattı.Üzerimden baskıyı atmak ve Premier League'e katılmak için iyi bir şans.CLS ilk tanıtıldığında günde 4-5 maç yapmak duyulmamış bir şeydi ama şimdi tüm oyuncular bunu seviyor."

Grup-1'in şampiyonu olan Bristollü Judd, toplamda 6 bin £ kazanmayı başardı.22 yaşındaki oyuncu maç sonunda şunları söyledi;

"İyi oyunumu finale taşıdım.Çok az top kaçırıyorum ama bu kadarı herkeste oluyor.Kazandığım için mutluyum çünkü Shaun harika oynadı ve beni gerçekten zorladı.Katıldığım turnuvaların çoğunda iyi oynamam beni cesaretlendiriyor ve daha rahat vuruşlar yapar hale geliyorum.Oyunum geçen seneden bu yana %50 ilerledi ve bundaki en önemli etken kendime olan güvenim.Hep iyi bir oyuncuydum ama televizyon ekranlarında istediğimi yapamıyordum ama artık kendimi rahat hissediyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder